Renault pēc Clio E-TECH Hybrid, Captur un Mégane Estate E-TECH Plug-in Hybrid paplašina savu hibrīdu klāstu ar trīs jauniem automobiļiem, kas aprīkoti ar šo inovatīvo tehnoloģiju.
Piedziņu klāstu papildinās 12 V mikrohibrīda ieviešana Arkana un Captur modeļos. Tādējādi tiks piedāvātas visas iespējamās elektropiedziņas, lai apmierinātu visas klientu vajadzības par pievilcīgām cenām.
Renault, kurš vairāk kā 10 gadus ir elektromobiļu pionieris un līderis ar pieredzi “Formula 1”, ir ieguvis zināšanas, kas ļauj piedāvāt dinamiskus un efektīvus hibrīddzinējus plašā automobiļu klāstā svarīgākajos tirgus segmentos.
E-TECH TEHNOLOĢIJA
Renault inženierijas nodaļas izstrādātā un patentētā E-TECH Hybrid tehnoloģija apvieno divus elektrodzinējus, inovatīvu pārnesumkārbu bez sajūga un iekšdedzes motoru. E-TECH Plug-in Hybrid versijās ir ietilpīgāks akumulators, lai maksimāli veicinātu elektrodzinēja izmantošanu ikdienas braukšanā.
Renault hibrīdtehnoloģija nodrošina:
– līdz pat 80% pilsētas braukšanas elektriskajā režīmā un līdz pat 40% mazāku patēriņu ar E-TECH Hybrid dzinēju.
– līdz pat 65 km gaitas rezervi, braucot tikai elektriskajā režīmā pilsētā un izbaudot elektrodzinēja jaudu līdz 135 km/h ar E-TECH Plug-in Hybrid dzinēju.
Renault E-TECH tehnoloģija sniedz īstu braukšanas baudu, kā arī visas elektrodzinēja priekšrocības – klusu palaišanu un akumulatora enerģijas atgūšanu ātruma samazināšanas un bremzēšana laikā.
JAUNĀ RENAULT ARKANA E-TECH HYBRID
Renault turpina paplašināt savu klāstu, ieviešot Eiropā jaunā transportlīdzekļa veidu – SUV kupeju. Renault Arkana piesaista uzmanību ar augsto tehnoloģiju pieejamību vadītāja vietā un rekordlielu plašumu, kas noderēs ģimenēm un lielākiem kravas pārvadājumiem.
Renault Arkana piedāvā jaunu piedziņu ar 140 ZS E-TECH Hybrid dzinēju un 1.2 kWh (230V) akumulatoru. Šo piedāvājumu papildina 1.3 TCe 140 un 160 dzinēju 12V mikrohibrīda risinājums.
JAUNAIS RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID
Captur, kas ir aprīkots ar jaunām atbalsta un savienojamības tehnoloģijām, ir pilsētas SUV segmenta tirgus līderis Eiropā. Tagad tas būs aprīkots ar E-TECH Hybrid dzinēju, kurš papildinās E-TECH Plug-In Hybrid klāstu. Šī piedziņa nodrošina lielisku reakcijas ātrumu, pateicoties 1,2 kWh akumulatoram un abu dzinēju kombinētajai jaudai 140 ZS. Lietošanas laikā klients varēs baudīt maksimālo braukšanas prieku un samazinātu patēriņu bez nepieciešamības veikt akumulatora uzlādi.
12 V mikrohibrīda risinājums tiek ieviests arī 1.3 Tce benzīna dzinējos, tādējādi Captur piedāvās visplašāko elektropiedziņas klāstu segmentā.
Renault Captur būs pieejams arī R.S. Line versijā. Šī sportiskā versija izceļas ar speciālu emblēmu, pārveidotiem priekšējiem un aizmugurējiem buferiem, F1 aerodinamisko līsti un ekskluzīviem vieglmetāla diskiem. Salonā ieraudzīsim melnu jumta apšuvumu, īpašu polsterējumu, stūri ar sarkanām šuvēm, oglekļa stila rotājumus un alumīnija ātrumkārbas kloķi. Šī augstākās klases apdare sniedz sportisku gaisotni, kas ietver unikālas īpašības neatkarīgi no izvēlētā dzinēja.
JAUNĀ MÉGANE HATCH E-TECH PLUG-IN HYBRID
Pēc nesenās atjaunošanas jaunā Mégane piesaista uzmanību ar ergonomiskāku un modernāku interjeru, kā arī plašām savienojamības, multivides un autovadītāja palīgsistēmu iespējām.
E-TECH Plug-in Hybrid piedziņa – sākotnēji piedāvāta tikai universāļa modelī – tagad būs pieejama arī Mégane sedana versijā. Tā apvieno priekšrocības un sajūtas, ko sniedz elektrodzinējs, kā arī iespaidīgu gaitas rezervi. Šī tehnoloģija, kura sniedz 160 ZS jaudu, nodrošina akumulatoru ar 9,8 kWh (400 V) jaudu un gaitas rezervi līdz 50 kilometriem kombinētajā ciklā (WLTP) un līdz 65 kilometriem pilsētas ciklā (WLTP City)*.
Renault Arkana E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Hybrid un Mégane E-TECH Plug-In Hybrid Eiropas tirgū būs pieejami 2021. gada pirmajā pusē.
Foto: Publicitātes attēls