Visu laiku jaudīgākais sērijveida Volkswagen Golf varēs lepoties ar 320 Zs.
Volkswagen prezentējis kompaktā Golf sportisko modeļu flagmani – Golf R, kas ieguvis 320 Zs jaudīgu divlitru turbomotoru. Savienojumā ar 7DSG R modelis līdz simtam ieskrienas 4,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h vai 270 km/h, ja izvēlēta R Performance pakete (piemaksa).
Automašīnas arsenālā 4Motion pilnpiedziņa ar R-Performance Torque Vectoring sistēmu, kas griezi sadala ne tikai starp priekšējo un aizmugures asi, bet arī starp abiem aizmugures riteņiem vajadzības gadījumā novadot 100% vilkmes labajam vai kreisajam ritenim. Tādā veidā līkumos tiek samazināts rādiuss, tiek novērsta iespējama nepietiekama pagriežamība un kopā ar standarta progresīvo stūres iekārtu tiek panākta stabilāka gaita dinamiskā braukšanas manierē.
Šāda stila piekritējiem patiks jaunais Special braukšanas profils, ko ražotājs noslīpējis slavenajā Nirburgringas trasē. Dati liecina, ka jaunais modelis ar šādu režīmu arī par Zaļo elli saukto trasi izbrauc pat 17 sekundes ātrāk nekā tā priekštecis. Special režīms pieejams komplektā ar R-Performance paketi, kas ietver vēl vienu jaunievedumu – Drift režīmu, kura nozīme komentārus neprasa.
Arī bez R-Performance paketes Golf R īpašnieks nebūs apdalīts – Sport režīms arī standarta modelim garantē pārliecinošu dinamiku un asas izjūtas, ko pastiprinās ar stūres pogu aktivizējams Race režīms, savukārt Comfort iestatījums ļaus “atgriezties uz zemes”. Ir arī Individual režīms, kas apvieno dažādas R modeļa īpašības, ļaujot pilotam veidot pašam savu izvēli vairākās pakāpes.
Foto: Publicitātes attēls