Mercedes-Benz prezentējis jauno Mercedes-Maybach – vienīgo S-klases pārstāvi, kas iegūs 12 cilindru motoru.
Kopš Maybach kļuva par Mercedes-Benz apakšzīmolu un vācu ražotāja modeļu gammas flagmani, pagājuši pieci gadi. Šajā laikā pārdoti 60 000 eksemplāru, turklāt rekordveiksmīgajā 2019.gadā – 12 000. Lielākais Mercedes-Maybach automobiļu noieta tirgus ir Ķīna, kur ik mēnesi tiek pārdoti 600-700 automobiļu.
Jaunais modelis garumā pielicis 30 mm, kas par 180 mm vairāk nekā jaunās S-klases (W 223) pagarinātā modifikācija, savukārt aizmugures pasažieriem, kas šajā limuzīnā neapšaubāmi ir svarīgākās personas, tagad piedāvā vēl vairāk komforta, piemēram, durvis, kas atveras un aizveras elektriski, drošības jostas, kas tiek pasniegtas „elektriski”, siltā gaisa padeve plecu un kakla zonā, masāžas funkcija ikriem. Sēdekļus var noregulēt tā, lai vajadzības gadījumā var ieņemt relaksējošu guļampozu, turklāt sensori uzmanīgi sekos, lai salona apgaismošanas un lasīšanas gaismas sekotu pozas izmaiņām. Jau tā kluso salonu vēl klusāku padarīs aktīvā ārējo trokšņu slāpēšanas sistēma.
Limuzīnā var būt pieci displeji plus projekcijas displejs šoferim, plus vēl viens starp aizmugures sēdekļiem, ja izvēlēta First-Class Rear opcija. Neiztrūks arī īpaši greznā apdare ar koka dekoriem, ledusskapis ar šampanieša glāzēm, gaisa aromatizācijas un jonizācijas sistēma utt.
Jaunajam Mercedes-Maybach ir īpaši smalki izstrādāti Digital Light lukturi ar 1,3 miljoniem mikrospogulīšu, Airmatic piekare ar ADS+ elektroniski vadāmiem amortizatoriem (hidromehāniskā E-Active Body Control par piemaksu), 4Matic pilnpiedzina un 9G-Tronic automātiskā pārnesumkārba, šasija ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem (piemaksa).
2021.gada otrajā pusē visiem S-klases modeļiem kļūs pieejams trešā līmeņa Drive Pilot autopilots, kas noteiktos automaģistrāles posmos uzņemsies automašīnas vadību, ieskaitot apdzīšanas un pārkārtošanas manevrus.
Mercedes-Maybach var būt nokomplektēts ar līdz pat 18 gaisa drošības spilveniem, bet vadītājam var palīdzēt līdz pat 50 elektronisko palīgu.
Mercedes-Maybach bāzes versiju S480 (pieejama tikai Ķīnā) komplektēs ar sešciindru motoru, versija S580 saņems 4,0 litru V8 dzinēju, bet topmodelis S680, kas vizuāli atšķirsies ar hromētas restes nosegtiem apakšējiem gaisa pievadiem, iegūs jau pieminēto 6,0 litru V12 agregātu.
Eiropa tirgū jaunais Mercedes-Maybach gaidāms 2021.gada pavasarī, ASVC – vasarā. Cenas varētu sākties no atzīmes 150 000 eiro.
Foto: Publicitātes attēls