Simpātiskais Huyndai DAL-e humanoīds palīdzēs apkalpot klientus uzņēmuma dīlercentros.
DAL-e ir 1,16 m garš robots ar četriem brīvi pagriežamiem riteņiem un vairākiem ekrāniem. Tas aprīkots ar mākslīgo intelektu sejas atpazīšanai un tam ir automātiska sakaru sistēma, kuras pamatā ir runas atpazīšanas platforma.
Robota izskats veidots tā, lai klienti to varētu uztvert kā draudzīgu un emocionālu. Tam piederas arī elastīgās rokas, ko ierīce izmanto, lai „iedzīvinātu savas emocijas” vai vienkārši draudzīgi pamātu apmeklētājiem.
Tādā veidā viņš var veikt automatizētu dialogu ar klientiem, sniedzot noderīgu informāciju par produktiem un pakalpojumiem, reaģēt uz mutiskām vai skārienekrāna komandām. DAL-e var arī pavadīt klientus līdz noteiktiem punktiem izstāžu telpās. Tur viņš sniedz paskaidrojumus par transportlīdzekli un tehnoloģijām, savienojot sevi ar lielu ekrānu attiecīgajā izstāžu zāles vietā.
Dong Jin Hyuns, Hyundai Motor Group Robotikas laboratorijas viceprezidents un vadītājs uzsver, ka DAL-e izstrādāts, lai izklaidējošā veidā sazinātos ar klientiem un piedāvātu viņiem noderīgus pakalpojumus.
Nesen Hyundai kļuva par Boston Dynamics īpašniekiem, tādēļ jādomā, ka nebūs ilgi jāgaida uz vēl pilnvērtīgākiem risinājumiem (skat. video zemāk).
Foto: Publicitātes attēls