Smart paziņojis, ka viņu vienīgā modeļa ForFour pēctecis Formore ieradīsies 2022.gadā. Nosaukums teic priekšā, ka jaunais būs ievērojami lielāks par aktuālo modeli.
Daimler sastāvā ietilpstošais Smart paziņojis, ka ForFour pēctecis taps sadarbībā ar Ķīnas partnera (un Volvo īpašnieka) Geely atbalstu. Tas būs elektriskās piedziņas krosovers ar nosaukumu Formore.
2020.gadā Daimler pārdeva 16 000 Smart automobiļu – par 67 procentiem mazāk nekā 2019.gadā. Iemesli netiek minēti, taču nojaust tos var – sākoties jaunai elektromobiļu ērai un palielinoties piedāvājumam, Smart vairs nebija viena no retajām izvēlēm tiem, kas vēlējās pāriet uz elektrisko piedziņu. Tam jāpieskaita augstā cena un mūsdienās nedzirdēti mazs iespējamais nobraukums, kas ziemas apstākļos var arī nesasniegt 100 km.
Pagaidām par jauno modeli zināms vien tas, ka automašīnas pamatā būs Ķīnas koncerna SEA (Sustainable Experience Architecture) platforma, ko izmantos arī citiem nelielu izmēru elektroautomobiļiem. Jaunais Smart pieaugs izmēros, pietuvojoties 4 m garumam, kļūs ievērojami lētāks (eksperti min cenu ap 15 000 eiro) un ar vienu uzlādi spēs nobraukt aptuveni 200 – 300 km. Pilnpiedziņu automašīna, visticamāk, neiegūs, taču būs pieejama priekšējo vai aizmugures riteņu piedziņas variantā.
Smart Formore pārdos ne tikai Ķīnas, bet arī Eiropas tirgos, kur tas, iespējams, varētu iegūt arī jaudīgāku versiju.
Vācu mediji izteic bažas, ka līdz ar modeļu maiņu Smart varētu zaudēt ne tikai sev piemītošo imidžu, bet arī priekšrocības, ko tam pilsētā nodrošināja tikai 2,7 m garais korpuss.
Daimler sastāvā ietilpstošais Smart paziņojis, ka ForFour pēctecis taps sadarbībā ar Ķīnas partnera (un Volvo īpašnieka) Geely atbalstu. Tas būs elektriskās piedziņas krosovers ar nosaukumu Formore.
2020.gadā Daimler pārdeva 16 000 Smart automobiļu – par 67 procentiem mazāk nekā 2019.gadā. Iemesli netiek minēti, taču nojaust tos var – sākoties jaunai elektromobiļu ērai un palielinoties piedāvājumam, Smart vairs nebija viena no retajām izvēlēm tiem, kas vēlējās pāriet uz elektrisko piedziņu. Tam jāpieskaita augstā cena un mūsdienās nedzirdēti mazs iespējamais nobraukums, kas ziemas apstākļos var arī nesasniegt 100 km.
Pagaidām par jauno modeli zināms vien tas, ka automašīnas pamatā būs Ķīnas koncerna SEA (Sustainable Experience Architecture) platforma, ko izmantos arī citiem nelielu izmēru elektroautomobiļiem. Jaunais Smart pieaugs izmēros, pietuvojoties 4 m garumam, kļūs ievērojami lētāks (eksperti min cenu ap 15 000 eiro) un ar vienu uzlādi spēs nobraukt aptuveni 200 – 300 km. Pilnpiedziņu automašīna, visticamāk, neiegūs, taču būs pieejama priekšējo vai aizmugures riteņu piedziņas variantā.
Smart Formore pārdos ne tikai Ķīnas, bet arī Eiropas tirgos, kur tas, iespējams, varētu iegūt arī jaudīgāku versiju.
Vācu mediji izteic bažas, ka līdz ar modeļu maiņu Smart varētu zaudēt ne tikai sev piemītošo imidžu, bet arī priekšrocības, ko tam pilsētā nodrošināja tikai 2,7 m garais korpuss.
Foto: Publicitātes attēls