2021.gadā dibinātais autobūves mega koncerns Stellantis izvirzījies pirmajā vietā Eiropā pēc pārdošanas apjomiem.
Stellantis, kas zem sava jumta pulcējis 17 zīmolus no Eiropas un ASV, jau šī gada pirmajā ceturksnī apsteidzis visus savus konkurentus Eiropā un pēc pārdošanas apjomiem izvirzījies pirmajā vietā.
Statistika liecina, ka no 3 miljoniem 619 749 šajā laika posmā Eiropā reģistrētajiem jaunajiem automobiļiem 854 151 ir Stellantis artava ar 23,6 procentiem tirgus daļu.
Eiropas visvairāk pirkto automobiļu sarakstā pirmo vietu šobrīd ieņem Peugeot 208, turklāt desmitniekā ir arī Citroёn C3 un Peugeot 2008. A segmenta augšgalā ir Fiat Panda un jaunais Fiat 500, kas ir līderi ar vairāk nekā 38 procentu daļu.
Gandrīz visos nozīmīgajos Eiropas tirgos Stellantis zīmoli uzrāda izaugsmi: Austrijā (+22,1 procents), Francijā (+17,6 procenti), Vācijā (+4,3 procenti) un Itālijā (+ 27,2 procenti).
Stellantis ir tirgus līderis Beļģijā (tirgus daļa: 25,2 procenti) un Francijā (tirgus daļa: 37,7 procenti), Grieķijā (tirgus daļa: 28,8 procenti), Ungārijā (tirgus daļa: 16,9 procenti), Lietuvā (tirgus daļa: 40, 7) procenti), Itālijā (tirgus daļa: 41,3 procenti), Portugālē (tirgus daļa: 34,3 procenti) un Spānijā (tirgus daļa: 28,9 procenti).
Stellantis arī uzņemsies vadošo pozīciju Eiropas vieglo komercautomobiļu tirgū ar 34,3 procentu tirgus daļu un ar vairāk nekā 184 000 reģistrētiem transportlīdzekļiem 2021. gada pirmajā ceturksnī.
Foto: Publicitātes attēls