ASV prezentēts vienpadsmitās paaudzes Honda Civic. Pagaidām japāņu sedans būs pieejams tikai ar diviem benzīna motoriem.
Honda Civic ir viens no pašiem veiksmīgākajiem modeļiem Ziemeļamerikā, kas kopš ieviešanas piedāvājumā 1973.gadā tikai ASV vien pārdots vairāk nekā 12 miljonu eksemplāru lielā skaitā. Arī desmitās paaudzes modelis, kas parādījās 2015.gadā bija labi pieprasīts – klientiem piegādāti 1,7 miljoni eksemplāru un vieta ASV vislabāk pārdoto automobiļu desmitniekā, kur atskaitot Toyota Camry, dominē pikapi un krosoveri.
Jaunās paaudzes Civic ieguvis pilnībā pārstrādātu priekšpusi, kas no priekšteča atšķiras ar horizontālāk novietotiem lukturiem, kantainas formas (agrāk apaļi) miglas lukturiem un divdaļīgo radiatora resti, kuras šaurākā daļa tagad augšpusē (līdz tam otrādi). Pamainīts arī spoguļu un riteņu disku dizains, bet par salonu var spriest pēc agrāk publicētā prototipa attēliem, kas sērijveida modelim izrādījies ļoti līdzīgs. Interesanti, ka vācu žurnālisti jaunā Civic veidolā saskata līdzības ar Audi un Hyundai.
Salona iekārtojums zīmīgs ar horizontālu sekciju visa priekšējā paneļa garumā. Tai uzklāta šūnveida dekoratīvā uzlika, kas piesedz ventilācijas izvadus.
Civic bāzes versijai būs 7 collu mērinstrumenti ar analogajām skalām, bet dārgākās aprīkojuma versijas iegūs 10,2 collu ciparu mērinstrumentu paneli. Visi sedani būs aprīkoti ar ērtiem dzērienu turētājiem viduskonsolē, divām USB pieslēgvietām un bezvadu uzlādes nišu viedtālrunim. Multimediju sistēmai būs 7 vai 9 collu ekrāns atkarībā no komplektācijas, bet audio sistēmai – līdz pat 12 skaļruņiem.
Jaunā Civic riteņu bāze pastiepusies par 3,5 cm, sasniedzot 2,71 m, savukārt bagāžas nodalījuma tilpums ir 407 -418 litri. Automobilim modernizēta piekare un stūres iekārta, kas uzlabos vadāmību.
Uzņēmums atzīmē, ka Civic ieguvis īpašus drošības spilvenus, kas palielina aizsardzību pret smagām galvas traumām. Negadījuma laikā šādas formas spilveni aptver vadītāja un pasažieru galvas no visām pusēm. Honda Sensing sistēmu komplekss, kura pamatā ir priekšējā kamera un astoņi eholokatori, tagad ietver adaptīvo kruīza kontroli, sadursmju novēršanas sistēmu, satiksmes sastrēgumu asistentu un joslu vadību.
Bāzes modelim tiks iebūvēts no iepriekšējās paaudzes zināmais 2,0 litru 160 Zs benzīna dzinējs, bet kā alternatīva tiek piedāvāts uzlabots 1,5 litru turbomotors ar 180 Zs jaudu (agrāk 176 Zs). Abi motori strādā komplektā ar variatoru.
Foto: Publicitātes attēls