Mercedes-Benz atklājis jaunus faktus par elektrisko sedanu EQS, kas pirmizrādi piedzīvos 15.aprīlī.
Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz atklājis, ka luksuss klases elektriskais sedans EQS izgatavots uz EVA (Electric Vehicle Architecture) platformas, ko ražotājs izstrādājis speciāli automobiļiem bez iekšdedzes dzinējiem.
EQS tiks piedāvāts versijā ar vienu vai diviem elektromotoriem. Pamata modifikācija saņems 333 ZS motoru, savukārt jaudīgāko aprīkos ar 184 zirgspēku motoru uz priekšējās ass un 347 zirgspēku motoru aizmugurē. Arī akumulatoru versijas būs divas: 90 kWh baterija ļaus nobraukt 640 km, bet 107,8 kWh versija spēs ceļot līdz pat 770 km bez papildu uzlādes. Automašīnas maksimālais ātrums 210 km/h – elektroniski ierobežots.
Ražotājs lepojas, ka inženieriem izdevies panākt vienu no zemākajiem aerodinamikas koeficientiem (0,20), kas sastopams sērijveida modeļiem, kā arī norāda, ka EQS saņēmis novatorisku klimata kontroles sistēmu, kas padarīs gaisu salonā “tikpat tīru kā operāciju zālē” – filtrs ar kopējo tilpumu 10 litri izķers vismazākos putekļus, baktērijas, slāpekļa oksīdus, sēra dioksīdu, kā arī nepatīkamas smakas.
No agrāk publicētajiem attēliem zināms, ka EQS iebūvēts milzīgs 56 collu vadītāja informācijas un multimediju ekrāns visa priekšējā paneļa garumā. Ražotājs solījis, ka pastāvīgi pilnveidos enerģijas sadales pārvaldības sistēmas programmatūru, kas tiks automātiski lejupielādēta no mākoņservisa krātuves.
Akumulatora blokam tiks dota 10 gadu vai 250 tūkstošu kilometru nobraukuma garantija.
Foto: Publicitātes attēls