Bugatti pieteicis vēl ekstrēmāku Chiron modeli – 3,2 miljonus eiro vērto Super Sport, kas tiks izlaists vien deviņu eksemplāru lielā skaitā.
No standarta modeļa Super Sport atšķiras ar aizmugures daļu, kas pastiepta par 25 centimetriem nolūkā sasniegt labākus aerodinamikas rādītājus. Tieši šī iemesla dēļ no virsbūves „aizvākti” visi elementi, kas traucētu vēja plūsmai, pārveidots difuzors un izplūdes sistēma.
Inženieri veikuši izmaiņas motorā, pārnesumkārbas, sajūga un piekares konstrukcijā. Super Sport ir 23 k vieglāks nekā parastais Chiron, bet maksimālais ātrums ir 440 km/h.
Automašīna aprīkota ar unikāliem piecu spieķu Y-veida alumīnija riteņu diskiem un speciālām riepām, kas spēj izturēt ātrumu līdz 500 kilometriem stundā. Chiron Super Sport interjers ir izdarināts ar ādu un alumīniju, iekļaujot oglekļa šķiedras elementus.
Varenauto dzinējspēks ir 8,0 litru 16 cilindru motors ar četrām turbīnām, kas attīsta 1600 Zs – par 100 Zs vairāk nekā standarta modelim, savukārt maksimālais griezes moments ir par 300 Nm lielāks. Līdz 200 km/h kupeja paātrinās 5,8 sekundēs, 300 km/h sasniedz 12,1 sekundē, bet ieskrējienā no 0 līdz 400 km/h Super Sport ir 7% ātrāks nekā Chiron standarta modelis.
Automašīna maksās 3,2 miljonus eiro un piegādes klientiem sāksies 2022.gadā.
Foto: Publicitātes attēls