Infiniti prezentējis krosovera QX60 jaunās paaudzes modeli, kas pirmoreiz iegūst automātisko pārnesumkārbu, jaunu pilnpiedziņas sistēmu un pilnveidotu pusautomātiskās braukšanas sistēmu.
Jaunais modelis izceļas ar šauriem lukturiem virs kuriem izvietotas triju sekciju dienasgaismas, vertikāliem gaisa pievadiem un radiatora resti, kas mazliet mainījusi formu un ieguvusi jaunu iekšējo zīmējumu. Aizmugurē tagad šaurāki un garāki lukturi, jauns bamperis un vējstikls, kas vizuāli sapludināts ar aizmugures sānu logiem. No aizmugures jauno modeli viegli atpazīt arī pēc markas nosaukuma, kas tagad veidots no lieliem drukātiem burtiem gandrīz visa bagāžnieka vāka platumā.
Salonā ir 12,3 collu virtuālais instrumentu panelis un tikpat liela izmēra informācijas un izklaides kompleksa skārienekrāns. Multimediju iekārta nodrošina bezvadu Apple CarPlay integrāciju un atbalsta arī Android Auto, ja viedtālrunis ir pievienots, izmantojot USB kabeli. Visbeidzot, vadītājam ir pieejams arī 10,8 collu projekcijas displejs.
Tāpat kā iepriekš, arī jaunā Infiniti QX60 pamata versija tiks piedāvāta ar septiņvietīgu salonu. Lai atvieglotu nokļūšanu trešajā rindā, var nospiest pogu, kas otrās rindas sēdekļus pārbīdīs un nedaudz salocīs.
Jaunais modelis aprīkots ar to pašu 3,5 litru V6 benzīna dzinēju, kas attīsta 299 ZS jaudu un 366 Nm griezes momentu, taču līdz šim izmantotais variators nomainīts ar ZF 9 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Infiniti QX60 būs pieejams gan ar divu, gan visu riteņu piedziņu. Pilnpiedziņas versijai izmanto Intelligent All-Wheel Drive, kas precīzi izskaitļo brīdi, kad līdz 50% vilkmes nogādāt aizmugures riteņiem.
Krosovera rīcībā būs arī aktīvā bremžu sistēma ar aizmugurējā diferenciāļa bloķētāja imitāciju, kas spēs pielāgot griezes momenta sadalījumu starp riteņiem. Elektronika ik reizi piebremzēs vajadzīgos riteņus, lai nodrošinātu transportlīdzekļa stabilitāti, piemēram, uz apledojušiem ceļiem.
Otrās paaudzes Infiniti QX60 ir pirmais japāņu zīmola modelis, kas pieejams ar Nissan uzlaboto ProPilot Assist. Viedā sistēma izvērtē datus, kas nāk no videokameru un sensoru kompleksa, kā arī no navigācijas sistēmas, un, kā atzīmē ražotājs, elektronika tagad jutīgāk kontrolē bremzes, bet iejaukšanās stūrēšanas procesā ir kļuvusi dabiskāka.
Adaptīvā kruīza kontrole var uzturēt iestatīto ātrumu stāvā nogāzē, palēnināt ātrumu pirms asiem līkumiem, kā arī palēnināt vai paātrināt automašīnas gaitu, vadoties pēc navigatora un ceļa zīmju atpazīšanas sistēmas norādēm. Braucot blīvā pilsētas satiksmē, elektronika var automātiski izslēgt motoru, pēc tam to atkal ieslēgt un turpināt braukt patstāvīgi pēc pilnīgas apstāšanās, kas ilgst līdz 30 sekundēm.
Ziemeļamerikā jaunais Infiniti QX60 startēs 2021.gada nogalē.