207 Zs un pusautomātiskā braukšanas sistēma – prezentēts modernizētais VW Polo GTI

Volkswagen iepazīstinājis ar modernizēto Polo GTI hečbeku, kas iegūs jaudīgu motoru un pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas darbosies līdz 210 km/h.

Volkswagen iepazīstinājis ar modernizēto Polo GTI hečbeku, kas iegūs jaudīgu motoru un pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas darbosies līdz 210 km/h.

Volkswagen pabeidzis darbu pie Polo GTI modernizācijas, kas vizuāli satuvinājies ar astotās paaudzes Golf, ieguvis diožu lukturus un dinamiskos virzienrādītājus aizmugures lukturos. Vēl viens jaunievedums dizaina jomā – diožu josta, kas savieno priekšējos lukturus. Labi pamanāmi arī sarkanie bremžu suporti un sapārotie izplūdes sistēmas izvadi. Jāpiemin arī 15 mm zemākā un stingrākā piekare, kā arī XDS diferenciālis.

Piedziņu nodrošina 2,0 litru TSI dzinējs ar turbokompresoru, kas attīsta 207 zirgspēkus un 320 Nm griezes momentu. Motors darbojās komplektā ar septiņu pārnesumu robotizēto pārnesumkārbu. Volkswagen norādījis, ka hečbeks no nulles līdz simtam paātrinās 6,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 240 kilometriem stundā.

Viens no būtiskākajiem Polo GTI jaunievedumiem ir IQ.Drive Travel Assist pusautomātiskā braukšanas sistēma, kas apvieno adaptīvo kruīza kontroli un joslu uzturēšanas sistēmu. IQ.Drive Travel Assist darbojas uz šosejas ātruma diapazonā no 0 līdz 210 kilometriem stundā.

Polo GTI aprīkojuma sarakstā ietilpst MIB3 informācijas un izklaides sistēma ar integrētu eSIM karti un balss vadību (ekrāna diagonāle ir 8 vai 9,2 collas), kā arī 10,25 collu ciparu mērinstrumenti, bet par papildu samaksu var pasūtīt sporta priekšējos sēdekļus un kontrastējošu melnu glancētu jumtu.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.