Bernds Bjanks no Hanoveres iegādājies 1000 Streetscooter elektriskos furgoniņus, ko Deutsche Post norakstījis pēc ekspluatācijas beigām. Vīrietis tos uzlabos un pārdos tālāk.
Bernds Bjanks no Hanoveres ir labs meistars un darba nebaidās – nesen viņš iegādājies no Vācijas pasta 1000 norakstītos elektriskās piedziņas furgoniņus, ko cer salabot un pārdot tālāk par izdevīgu cenu, raksta vācu izdevums Focus.
Bernda plāns ir vienkāršs – atlasīt labākās automašīnas un tās, kuras vēl ir vērts remontēt, bet pārējās izjauks un no diviem trim „nogurušiem” automobiļiem saliks vienu, ko atkal varēs laist pārdošanā.
Sava plāna īstenošanai viņš nolīdzis trīs palīgus, bet ar pārdošanu palīdz pazīstams lietoto automobiļu tirgotājs.
Vīrietis atklāj, ka dažas automašīnas noskrējušas vien 100 km, kamēr citām uz odometra – 30 000 km. Tās ir pirmās paaudzes automašīnas, ko Deutsche Post iepirka 2016.gadā, lai nodrošinātu „zaļo piegādi”. Tie ir neliela izmēra furgoni, kas salikti no dažādu ražotāju detaļām. Piemēram, rokas bremze ir no Volkswagen Polo, priekšējās bremzes no Golf IV, aizmugures – no Audi A3. Ir arī atpakaļskata kamera un aklā leņķa asistents.
Lai gan ar pilnu bateriju automobilis var nobraukt vien 80 km, bet uzlāde līdz 100% ilgst septiņas stundas, Bjanks ir pārliecināts, ka pircēju netrūks. Pirmie klienti jau atrasti un tie ir farmaceits, viesnīcnieks, kapu dārznieks un makšķernieku klubs. Visiem Streetscooter, ko Bjanks izliek pārdošanā ir Vācijas Tehniskās inspekcijas asociācijas (TÜV) atļauja, bet cena, ko viņš prasa ir nepilni 9000 eiro.
Pašlaik Deutsche Post izmanto 15 000 Streetscooter, taču tuvākajā laikā plānots ievērojams autoparka pieaugums. Ugunsgrēku dēļ pagājušajā gadā transportlīdzekļi tika atsaukti, un pirms nedēļas Bādenē-Virtembergā notika vēl divi ugunsgrēki.
Streetscooter ideja radās pētniecības projektā, ko organizēja Āhenes RWTH universitāte. Tas bija projekts, kura rezultātā bija jāizstrādā lēta e-automašīna par 5000 eiro.
Foto: Ekrānbilde no facebook.com/deutschepost