2021.gads jau pusē, taču tas nenozīmē, ka autoražotājiem nav ko piedāvāt. Vēl šogad starta lauciņā gan hibrīdi un elektriskie, gan arī vēl nesen tik pierastie automobiļi ar iekšdedzes dzinējiem.
Mercedes-Benz piedāvā veselu virkni elektriskās piedziņas modeļu: EQA, EQB, EQE un EQS, BMW – pilnībā elektrisko krosoveru iX un bavāriešu pirmo pilnībā elektrisko sedanu i4, kas saņems arī jaudīgo M modifikāciju, kļūstot par BMW pirmo pilnībā elektrisko M modeli. Audi pienesums ir elektriskā supermašīna Gran Turismo e-tron GT, kas varēs konkurēt ar Porsche Taycan.
Mazāk turīgākie klienti varēs mest acis Q4 e-tron virzienā vai gaidīt Volkswagen krosa kupeju ID.5, savukārt tiem, kas uz elektrisko piedziņu vēlas pāriet iztiekot bez lielām investīcijām, varēs pievērsties Dacia Spring Electric un SsangYong E100.
Hibrīdu floti vairos Toyota Yaris Cross un Corolla Cross, bet Nissan varētu piedāvāt elektrificēto Qashqai.
Neatpaliks arī tirgū jau sen esošie modeļi – Mercedes C-klase piedzīvos piekto paaudzi, Opel Astra – jau desmito. Nākamo izlaidumu sagaidīs arī Peugeot 308, škoda Fabia un Kia Sportage..Lai noturēties līdzi dzīvei, arī vairums no šiem modeļiem pieslēgsies elektrībai.
Apdalīti netiks arī sportisko modeļu fani, kuru izvēlei drīz vien kļūs pieejami Audi RS 3, BMW M5 CS, Cupra Formentor VZ5, Ferrari Purosangue, Hyundai i20 N, Mercedes-AMG S 63, Porsche 911 GT3, VW Golf GTI Clubsport 45 un Toyota GR.
Foto: Publicitātes attēls