Ford iepazīstinājis ar modernizēto Expedition, kas pārdošanā ASV nonāks 2022.gada sākumā.
Jaunais Expedition ieguvis nedaudz svaigāku izskatu un modernākus elektroniskos palīgus, kuru skaitā ceļa robežu noteikšanas sistēma, sistēmas, kas palīdz izvairīties no pēkšņiem šķēršļiem, braucot atpakaļgaitā un krustojumos, kā arī Active Air Dam funkcija, kas uzlabo aerodinamiku, braucot ātrumā virs 64 kilometriem stundā.
Vēl viens jaunievedums ir BlueCruise šosejas autopilots, kas pieder otrajam autonomijas līmenim saskaņā ar SAE klasifikāciju un ļauj noņemt rokas no stūres noteiktos ceļu posmos, ko sauc arī par “zilajām zonām”.
Salonā tagad 12,4 collu ciparu mērinstrumenti un 15,5 collu vertikāli novietots SYNC 4 multimediju ekrāns (tāds arī Mustang Mach-E), bet par kvalitatīvu skaņu gādā Bang & Olufsen Unleashed ar 22 skaļruņiem.
Expedition motors XL, STX un XLT versijās attīsta 380 zirgspēkus un 637 Nm griezes momentu, bet Limited, King Ranch un visdārgākajā Platinum – 400 Zs un 651 Nm.
FX4 versijas vietā tagad versija Timberline, kas no standarta modeļa atšķiras ar melnu radiatora režģi, oranžiem dekoriem, līdz 27 cm palielinātu klīrensu un Goodyear Wrangler AT apvidus riepām. Komplektā arī divu pakāpju sadales kārba un apakšas agregātu aizsargi no Ford F-150 Raptor un Trail Turn Assist manevrēšanas palīgs no Bronco, savukārt motortelpā sešcilindru 3,5 litru dzinējs ar 440 Zs un 692 Nm.
Ja Expedition aprīko ar Heavy-Duty Trailer Tow Package, automobilis drīkst vilkt līdz pat 4,2 tonnas smagu piekabi vai treileri.
Modernizētais Ford Expedition pārdošanā nonāks nākamā gada pirmajā ceturksnī.
Foto: Publicitātes attēls