Vācijas autobūves uzņēmums Audi laidis klajā augstas veiktspējas modeli – R8 V10 Performance RWD. R8 ar aizmugures riteņu piedziņu Audi piedāvājumā jau ir, taču šis ir Performance modelis, kas piedāvā par 30 Zs un 10 Nm vairāk.
Tātad, Audi R8 V10 Performance RWD ir aprīkots ar 10 cilindru atmosfērisko benzīna motoru, kas attīsta 570 Zs jaudu un 550 Nm, darbojas kombinācijā ar 7 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu un aizmugures riteņu piedziņu.
R8 V10 Performance RWD kupejas versija sver 1590 kg, kamēr Spyder modifikācija – 1695 kg. 100 km/h kupeja sasniedz 3,7 sekundēs, Spyder – 3,8 sekundēs. Maksimālais ātrums attiecīgi 329 un 327 km/h. Salīdzinājumā ar parasto R8 sprinta laiks nav izmainījies, savukārt abu Performance modeļu maksimālais ātrums ir par 9 km/h lielāks.
Jaunievedums ir dinamiskā stūrēšana, kas, pēc Audi domām, palielina braukšanas dinamiku un nodrošina tiešāku stūrēšanu, piemēram, līkumotos lauku ceļos vai pagriežoties. Turklāt tam vajadzētu nodrošināt lielāku braukšanas komfortu un samazināt slodzi, kas jāpieliek stūrei, piemēram, novietojot automašīnu stāvvietā un manevrējot šaurākā apvidū.
Izsvarojums pa asīm ir 40:60, kontaktu ar ceļa virsmu uztur riepas ar izmēriem 245/30 R20 priekšā un 305/30 R20 aizmugurē, par piemaksu var iegādāties 19 collu riteņu diskus, keramiskās bremzes un pirmoreiz R8 RWD modeli – kausveida sacīkšu sēdekļus.
Salonā ir 12,5 collu ciparu mērinstrumenti un stūre ar vadības taustiņiem, lai pārvaldītu Audi Drive Select un Audi Virtual Cockpit, iedarbinātu motoru un aktivizētu Performance režīmu.
Audi R8 V10 performance RWD pasūtīšana kļūs pieejams no 21.oktobra. Vācijā tas maksās vismaz 149 000 un 162 000 attiecīgi par kupeju un Spyder modeli.