Neskatoties uz pandēmiju un globālo pusvadītāju trūkumu, Audi 2021. gadā veicies itin labi – pārdoti 1 680 512 automobiļi, kas ir tikai par 0,7 procentiem mazāk nekā 2020.gadā. Strauji audzis pieprasījums pēc elektroautomobiļiem.
2021.gadā Audi rezultāti dažādos pasaules tirgos bijuši atšķirīgi – vienviet realizācijas cipari gājuši uz augšu, citur krituši. Piemēram, pašmāju tirgū Vācijā fiksēts samazinājums par 15,6 procentiem līdz 180 883 automašīnām, savukārt ASV par 5 procentiem pārsniegts iepriekšējā gada rezultāts pārdodot 196 038 automobiļus. Ķīnas tirgum Audi piegādājis 701 289 transportlīdzekļus, kas ir par 3,6% mazāk.
Labi pieprasīti bijuši vācu Premium zīmola elektriskās piedziņas modeļi: pārdotas 81 894 automašīnas, kas ir par 57,5 procentiem vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Šajā jomā Audi attīstība turpināsies straujā tempā līdz 2025. gadam savā piedāvājumā iekļaujot vairāk nekā 20 pilnībā elektriskus modeļus. Elektrifikācijai un hibridizācijai plānots iztērēt aptuveni 18 miljardus eiro, lai pēc 2025.gada uzņēmums varētu ražot tikai pilnībā elektriskus modeļus.
Neskaitot pilnībā elektriskos transportlīdzekļus, pircēju interese augusi arī par tādiem modeļiem, kā Q3 (+ 19,2%), A5 (+ 8,3%) un A7 (+ 9,2%). Stabils pieprasījums bijis arī pēc SUV modeļiem Q5 un Q7, palielinoties par 5,3 procentiem katrā segmentā.
Foto: iAuto.lv