Volvo S60 sedans un V60 universāls tikuši pie nelielām vizuālām pārmaiņām, modernākiem multimedijiem un jaunas robotizētās pārnesumkārbas.
Volvo pabeidzis darbu pie modeļu S60/V60 modernizācijas. Abi ieguvuši jauna dizaina riteņu diskus, priekšējo bamperi ar savādākiem gaisa pievadiem, kā arī aizmugures bamperi ar „nomaskētiem” izplūdes sistēmas izvadiem.
Salonā tagad jauna informācijas un izklaides sistēma uz Google Android bāze ar Google Maps, Google Assistant un Google Play pakalpojumiem.
Atjaunināto Volvo S60 un V60 dzinēju klāstu veido benzīna-elektriskie un dīzeļa-elektriskie spēka agregāti, kas darbojas pēc “viegla hibrīda” un “plug-in hibrīda” principa.
Benzīna dzinēju klāstā ir 2,0 litru turbo četrcilindru agregāti ar 163, 197, 250 un 300 zirgspēku jaudu. Visi darbojas kombinācijā ar 48 voltu starteri-ģeneratoru, kas nodrošina papildu 14 zirgspēkus.
Pirmie divi dzinēji darbojas savienojumā ar jaunu septiņu pakāpju robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu, bet jaudīgākie agregāti ar jau zināmo astoņu pakāpju automātisko kārbu. Dīzeļdzinēju klāstu pārstāv 197 zirgspēku 2,0 litru kompresordzinējs, kam piepalīdz tā pati 48V sistēma.
PHEV uzlādējamo hibrīdu pamatā ir 2,0 litru benzīna dzinēji ar 253 un 310 ZS, kas strādā tandēmā ar 146 zirgspēku elektromotoru. Jaudīgākais no tiem var nodrošināt ieskrējienu no vietas līdz 100 km/h 4,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 180 km/h. 14,9 kilovatstundu baterija ļauj nobraukt bez uzlādes no 75 līdz 94 kilometriem.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com