Ford atklājis informāciju par motoriem, kas paredzēti arī Eiropas tirgū drīzumā pieejamajam pikapam Ranger.
Pikapu, kas atkarībā no versijas būs apveltīts ar līdz 1,3 tonnu kravnesību un drīkstēs vilkt līdz 3,5 tonnu smagu piekabi (ar bremzēm), varēs komplektēt ar trim dīzeļdzinējiem. Bāzes versijā tā motortelpā atradīsies 2,0 Ecoblue, kas variantā ar vienu turbokompresoru attīstīs 170 Zs, bet versijā ar diviem – 210 Zs. Pirmajā gadījumā sadarbības partneris motoram ir mehāniskā pārnesumkārba vai sešu pakāpju automātiskā kārba , otrā – 10 pakāpju automāts. Piedziņa – aizmugurējo riteņu vai pieslēdzamā pilnpiedziņa.
Pagaidām visjaudīgākais Ranger variants iegūs 3,0 litru sešcilindru V6 agregātu, kas darbojas pārī ar Start-Stop sistēmu, 10 pakāpju automātu un pilnpiedziņu. Šāds spēka agregāts attīsta 250 Zs un 600 Nm.
Ford Ranger jau nopērkams Taizemē, 2022.gada laikā tas kļūs pieejams citos Āzijas tirgos un vēlāk arī Eiropā. Ford Ranger izmantoT6 platformu, kas būs pamatā arī jaunās paaudzes Volkswagen Amarok.
Foto: Ford