Bugatti pabeidzis darbu pie astoņus miljonus eiro vērtā Centodieci testu programmas. Ražotājs ziņo, ka „Simtu desmitais” tagad pilnībā gatavs un ražošana sāksies tuvāko nedēļu laikā.
Bugatti ziņo, ka Centodieci testi aizvadīti tuksnesī, ziemas apstākļos, vēja tunelī un, protams, sacīkšu trasēs, kur vairākkārtīgi izmēģināts maksimālais ātrums, kas šim modelim tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 380 km/h. Kopumā programmas ietvaros veikti 50 000 km.
Bugatti Centodieci (tulkojumā no itāļu valodas 110) izgatavots uz Chiron bāzes, taču apveltīts ar pilnībā jaunu virsbūvi, kas veidota pēc klasiskā modeļa EB110 SS motīviem. Līdzību ar 90.gadu modeli var saskatīt mazākajā nekā Chiron pakavveida radiatora režģī, bufera gaisa pievadu formā un piecās apaļajās ventilācijas atverēs, kas izveidotas uzreiz aiz sānu stikliem. Aizmugure zīmīga ar trīsdimensiju lukturiem visā platumā un četrām izplūdes sistēmas caurulēm, kas pa pāriem novietotas viena virs otras.
Centodieci sver 1975 kg, kas ir par 20 kg mazāk nekā Chiron, bet 8 litru W16 motors attīsta 1600 Zs – par 100 Zs vairāk. 100 km/h simtdesmitais sasniedz 2,4 sekundēs, 200 km/h – 6,1, bet 300 km/h – 13,1 sekundē. Maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 380 km/h – tāpat kā modelim Divo.
Pavisam tiks uzbūvēti 10 Centodieci. Agrāk tika ziņots, ka vienu eksemplāru rezervējis slavenais portugāļu futbolists Krištianu Ronaldu, bet vēl vienu eksemplāru jau tagad izlicis pārdošanā kāds japāņu dīleris, kas savu„Simtu desmito” gatavs atdot par 12,5 miljoniem eiro.
Foto: Bugatti