Bugatti izripinājis pa savas rūpnīcas vārtiem pirmo no tikai 10 eksemplāros saražot plānotā Cento Dieci eksemplāriem. Pirms dažiem mēnešiem tika ziņots, ka Cento Dieci cena ir astoņi miljoni eiro.
Pirmais tātad tapis, vēl deviņi sekos. Tam gan vairs nav lielas nozīmes, jo visi desmit eksemplāri tika nopirkti jau 2019.gadā, kad Bugatti paziņoja par Cento Dieci projektu.
Zināms, ka vienu no šie automobiļiem rezervējis portugāļu futbolists Krištianu Ronaldu, bet vēl vienu eksemplāru apmaksājis kāds Japānas auto dīlercentrs, kurš savu eksemplāru pavasarī bija gatavs pārdot par 12,5 miljoniem eiro.
Bugatti Centodieci (tulkojumā no itāļu valodas 110) izgatavots uz Chiron bāzes, taču apveltīts ar pilnībā jaunu virsbūvi, kas veidota pēc klasiskā modeļa EB110 SS motīviem. Līdzību ar 90.gadu modeli var saskatīt mazākajā nekā Chiron pakavveida radiatora režģī, bufera gaisa pievadu formā un piecās apaļajās ventilācijas atverēs, kas izveidotas uzreiz aiz sānu stikliem. Aizmugure zīmīga ar trīsdimensiju lukturiem visā platumā un četrām izplūdes sistēmas caurulēm, kas pa pāriem novietotas viena virs otras.
Centodieci sver 1975 kg, kas ir par 20 kg mazāk nekā Chiron, bet 8 litru W16 motors attīsta 1600 Zs – par 100 Zs vairāk. 100 km/h simtdesmitais sasniedz 2,4 sekundēs, 200 km/h – 6,1, bet 300 km/h – 13,1 sekundē. Maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 380 km/h – tāpat kā modelim Divo.
Foto: Instagram.com/bugatti/
Foto: Instagram.com/bugatti/