Ķīnas autoražotāja Seres (Sokon) kopīgi ar Huawei radītais krosovers AITO M7 EREV pirmajās četrās stundās pēc pieteikšanās atklāšanas saņēmis vairāk nekā 20 000 pasūtījumu. Kur noslēpums?
Acīmredzot pircējus uzrunājis ne tikai dizains un elektronikas giganta piesaiste projektam, bet arī tehnoloģija – elektropiedziņa plus benzīna motors, kā „distances pagarinātājs”.
Tieši šāda tehnoloģija līdz 2018.gadam bija pieejama tikko no konveijera noņemtajam un BMW pirmajam elektroautomobilim i3, taču Ķīnas uzņēmums to nolēmis izmantot savam lielākajam krosoveram.
Atšķirībā no daudziem citiem elektromobiļiem, AITO M7 EREV aprīkots ar Range Extender – nelielu 1,5 litru benzīna dzinēju ar 125 ZS jaudu, kas baro akumulatoru. Akumulators ir salīdzinoši neliels –40 kWh, tādēļ krosovers ar elektrību spēj nobraukt vien 165-195 km.
Tiesa, AITO pārdos arī standarta elektriskās versijas: krosovers ar vienu motoru attīstīs 272 Zs, divmotoru modelis – 449 Zs.
Sešvietīgā AITO M7 EREV aprīkojums ir bagātīgs: otrās rindas labās puses sēdekli var izlaist atpūtas pozai, salonā ir lieli multimediju ekrāni, uzlabota Huawei mūzikas sistēma ar 19 skaļruņiem un 1000 W jauda, videozvana funkcija utt., bet apsildes, ventilācijas un masāžas funkcija būs pat trešās rindas sēdekļiem.
Cena sākas no atzīmes 319 800 juaņu (46 300 eiro), bet par Range Extender modeli būs jāatdod 379 800 juaņu (55 000 eiro).
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com