Japānas autobūves uzņēmums Honda iepazīstinājis ar jauno Civic Type R, kas neraugoties uz oficiālo pirmizrādi, savu patieso jaudu joprojām slēpj.
Jaunais Type R ir klāt, turklāt iespējami vienkāršs. Tas nozīmē nekādas sekvenciālās kārbas, hibrīdiekārtas vai smalkas pilnpiedziņas, vien sešu pakāpju manuālā kārba, priekšējo riteņu piedziņa un vecais divlitru turbo, kas sola “visu laiku lielāko jaudu” Type R modelim.
Lai pircējs teikto uztvertu nopietni, jaunajam Type R izveidots sportisks dizains ar jaunu radiatora resti, bamperiem, riteņu arkām, aiz kurām kurām iestrādātas ventilācijas atveres, difuzoru un trim izplūdes sistēmas uzgaļiem. Michelin Pilot SportS 4S riepas ir norāde par nesen Suzukas trasē uzstādīto pasaules rekordu priekšpiedziņas hečbekiem.
Salons aprīkots ar sporta sēdekļiem un apveltīts ar sarkani melnu materiālu apdari, bet īpašais R+ braukšanas režīms atgādina, ka darīšana ar izteikti sportiskas ievirzes modeli.
Eiropā jauno Honda Civic Type R gaida ar lielu nepacietību, iespējams tādēļ, ka tas ir pēdējais ICE motoru Type R, pirms videi draudzīgā, ko komplektēs ar elektroiekārtu.
Jaunais Type R Eiropas tirgū kļūs pieejams 2023,gada sākumā.
Foto: Honda