Mercedes-Benz dalījies ar tuvāko gadu plāniem, atklājot kādus modeļus pircējs var gaidīt līdz 2024.gadam.
Žurnālisti sarunā ar Vācijas autobūves uzņēmuma Mercedes-Benz vadītāju Olu Kalleniusu uzzinājuši, ka līdz 2024.gadam pircēji sagaidīs vairākus interesantus jaunumus. Protams, to būs vairāk, taču žurnālisti izceļ dažus būtiskākos.
Pirmkārt, tas ir jaunais GLC, Volkswagen Tiguan konkurents, kas šogad nomainīs paaudzi. Uz C-klases sedana radītais krosovers izskatā daudz nemainīsies, toties spēs piedāvāt krietni modernāku salonu ar 12,3 collu ciparu mērinstrumentiem un pret vadītāju pagrieztu 11,9 collu centrālo ekrānu. Motoru piedāvājumā turpmāk tikai elektrificēti četrcilindru agregāti ar pilnpiedziņu un 9G—Tronic automātisko kārbu jau sērijā.
Otrkārt, tas ir Mercedes EQG – ikoniskās G-klases elektriskais pēctecis. EQG vizuālais tēls ir veidots pēc līdzības ar iekšdedzes dzinēju modeli, bet spējas šķēršļotā apvidū tas mēģinās pierādīt ar pilnpiedziņu, bloķētājiem un pazeminošajiem pārnesumiem – līdzīgi kā tā ICE motoru brālis, ko Mercedes, vismaz sākumā, turpinās ražot vienlaicīgi ar EQG.
Treškārt, tas ir ilgi gaidītais hiperauto AMG One, kas līdz ražošanas cehiem ticis pēc dažu gadu ilgiem mēģinājumiem pielāgot Formula-1 dzinēju ekoloģiskajiem normatīviem. Tagad tas beidzot noticis un Mercedes jau paziņojis par ražošanas sākumu 275 eksemplāriem, kas tiks pilnībā uzbūvēti ar rokām.
Mercedes-One ir 1063 ZS spēcīgs hibrīdauto ar Pirmās formulas tehnoloģijām. Kupejas dzinējspēks ir 1,6 litru V6 turbo motors, kas attīsta 576 Zs un četri elektromotori, kas izvietoti šādi: pa vienam pie katra priekšējā riteņa (par abiem 326 Zs), tieši uz ICE motora (163 Zs) un turbokompresorā, piedzenot tā vārpstu ar 122 Zs.
Mercedes par šo brīnumauto prasīs 2,75 miljonus auto.
elektriskā EQE salons Foto: Mercedes-Benz