6 miljoni eiro – Bugatti piesaka pēdējo modeli ar W16 motoru (+ FOTO)

Bugatti publicējis rodstera Mistral attēlus, paziņojot, ka tas ir pēdējais modelis ar leģendāro 16 cilindru dzinēju.

Bugatti Mistral pamatā ir Chiron, taču pēdējais modelis ar W16 motoru tikai nosacīti atgādina jau pieminēto Chiron. Tas ne tikai tādēļ, ka līdz ar to ražotājs noslēdz nozīmīgu laika posmu savā vēsturē, bet arī tādēļ, ka sešus miljonus vērtajam varenauto ir jābūt kaut kam unikālam.

Mistral ieguvis pārveidotu oglekļa šķiedras monokoku ar vaļēju augšu un nedaudz mainītām proporcijām harmoniskākam izskatam. Hiperauto konstrukcijā izmantoti jaunākie kompozītmateriāli apvienojumā ar titāna un alumīnija 3D druku, bet atsauce uz 1934. gada Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid redzama V formas vējstiklā, kas modernajā modelī pārvērties par “vizieri”, saplūstot ar sānu logiem.

Bugatti pakavveida radiatora restei piedota izteiksmīgāka forma, bet vēl viena vēsturiska atsauce, šoreiz uz Type 57 Grand Raid un Veyron 16.4 Grand Sport, redzama gaisa pieplūdes elementos, kas novietoti aiz vadītāja un pasažiera galvām. Nevar nepamanīt arī milzīgos gaisa pievadus priekšējā bamperī, spārnos un aiz durvīm, četrās līnijās izkārtotos diožu lukturus un zīmīgo aizmuguri ar garajiem un vizuāli šaurajiem divu līniju lukturiem un izgaismoto uzrakstu „Bugatti” to vidū. Patiesībā tā ir pamatīga „lustra” ar iespaidīgiem izmēriem garumā un platumā.

Salons izdarināts ar koka un alumīnija dekoriem un visaugstākās kvalitātes ādu, kas „arī pēc 100 gadiem izskatīsies tikpat labi”, tā apgalvo ražotājs, bet motortelpā visjaudīgākā 16 cilindru modifikācija, kas attīsta 1600 Zs. 

Tikpat iespaidīga ir arī automašīnas cena – gandrīz 6 miljoni eiro par bāzes modeli, savukārt plānoto eksemplāru skaits – 99 vienības.

Foto: Bugatti

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.