No 43 900 eiro – BMW 3. sērija piedzīvo modernizāciju (+ FOTO)

BMW publicējis attēlus un informāciju par 3.sērijas modernizēto modeli, kas galvenās pārmaiņas piedzīvojis salonā.

BMW 3.sērija ir svarīgākais bavāriešu modelis. Kopš 1975. gada tas pārdots vairāk nekā 16 miljonu eksemplāru lielā skaitā, veidojot aptuveni 14 procentus no BMW pārdošanas apjoma visā pasaulē, turklāt pašreizējā septītā paaudze kopš ieviešanas 2019.gadā ir pieprasīta labāk nekā iepriekšējās.

Iespējams, tādēļ automašīnas eksterjeram veiktas visai nebūtiskas korekcijas, kamēr salonā tās ir ļoti labi pamanāmas. Jau iekāpjot modernizētās 3.sērijas kabīnē redzams jaunais izliektās formas priekšējais panelis, kas pirmoreiz tika izmantots elektriskajam krosoveram iX. Tas zem kopēja stikla apvieno 12,3 collu mērinstrumentus un 14,9 collu multivides skārienekrānu, kas darbojas līdzīgi viedtālrunim, atbalstot pieskārienu, vilkšanas un izkliedēšanas žestu funkcijas, kā arī pārvaldi ar balsi, ievērojami samazinot analogo pogu un slēdžu skaitu.

3.sērijas aprīkojumā jau bāzes versijā iekļauta „mākoņos” balstīta navigācijas sistēma BMW Maps, kas sniedz savus aprēķinus, pamatojoties uz īstermiņa reāllaika satiksmes datiem un jau iepriekš ņem vērā satiksmes situāciju visā maršrutā. Plug-in hibrīda modeļos sistēma arī aprēķina uzlādei optimizētu kursu, iekļaujot informāciju par uzlādes stacijām ceļā un galamērķī. Balss vadība uzlabota ar jaunām iespējām un papildus parastajā komandām, piemēram, “Man ir auksti” vai “Esmu izsalcis”, var atvērt un aizvērt sānu logus vai darbināt panorāmas stikla jumta mehānismu. Balss komandas saprot arī vadītāja elektroniskie braukšanas palīgi, ieslēdzot vai izslēdzot atsevišķas funkcijas.

Jaunā selektora svira 8 pakāpju Steptronic transmisijai integrēta kā neliels pārslēgšanas slēdzis jaunizveidotajā viduskonsolē visiem trim (sedans/universāls/M modelis) trešās sērijas modeļiem, pie viena apliecinot, ka manuālās kārbas laiks beidzies pat sportiskajam M. Kā alternatīva ikvienam, kurš joprojām vēlas vai uzskata, ka jāiejaucas gandrīz ideāli saskaņotās dubultā sajūga sistēmas pārnesumu pārslēgšanā, tagad jau standarta aprīkojumā būs arī pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres.

Plaši pārstāvētajā motoru klāstā trīs plug-in hibrīdmodeļi (Touring pat četri), četri benzīna un dīzeļa dzinēji, aptverot jaudas diapazonu no 150 ZS (110 kW) līdz 374 ZS (275 kW). xDrive pilnpiedziņa ir standarta aprīkojumā jaudīgākajiem modeļiem, kas pēc izvēles ir pieejama kopā ar diviem benzīna dzinējiem un diviem dīzeļdzinējiem, kā arī ar plug-in hibrīda tehnoloģiju. Taupīgākajiem var ieteikt divlitru 190 Zs dīzeļdzinēju, kas patēriņu var noturēt aptuveni 5 litru robežās, bet dinamiskas braukšanas cienītāji skatīsies  M340i xDrive virzienā, kura sešcilindru 374 Zs agregāts ļaus sasniegt 100 km/h 4,4 sekundēs un ar 48V Mild Hybrid tehnoloģijas palīdzību iegrožot patēriņu 7,8-8,5 litru nogrieznī.  

Braukšana ar BMW nekad nav bijusi lēta. Pircējam jārēķinās ar vismaz 43 900 eiro par sedanu, par Touring maksājot 1100 eiro vairāk. 320d dīzeļversijai jāsakrāj 53 200 eiro, bet sešcilindru benzīna topmodelis pircēja maku patukšos par vismaz 71 300 eiro.

 

Foto: BMW

Foto: BMW

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.