Dažas dienas pēc paziņojuma par sava jaunā apakšzīmola GSe nodibināšanu, Opel parādījis pirmo modeli, kas atbilst pasludinātajai koncepcijai.
Tiesa, pretēji agrāk ziņotajam, ka GSe apvienos sportiskās ievirzes elektriskos modeļus, par pirmo pārstāvi kļuvis Astra plug-in hibrīdmodeļa augstas veiktspējas variants hečbeka un universāla modifikācijās. Abas versijas ar nosaukumiem Astra GSe un Astra Sports Tourer GSe aprīkotas ar hibrīdiekārtu, kas attīsta 225 ZS (360 Nm). Komplektā pārstrādāta šasija, kas ir vienu centimetru zemāka nekā standarta modelim, aprīkota ar jauniem amortizatoriem un atsperēm, kā arī noregulēta dinamiskai braukšanai, ko pieļauj elektroniskā stabilitātes programma ar vēlāku iejaukšanos.
Astra GSe un Astra Sports Tourer GSe ieguvis koncepta Manta GSe stilā veidotus 18 collu vieglmetāla riteņu diskus, ar Alkantara materiālu apvilktus AGR sertificētos priekšējos sēdekļus, GSe plāksnītes priekšpusē un uz bagāžnieka vāka.
Ražotājs cenas vēl neatklāj, taču norāda, ka standarta patēriņš saskaņā ar īpašo mērīšanas metodi plug-in hibrīdiem ir no 1,1 līdz 1,2 litriem uz 100 kilometriem.
Saīsinājumu GSe Opel agrāk izmantoja sportiskajiem modeļiem Commodore GS/E un Monza GSE, kur tas nozīmēja Grand Sport Einspritzung (iesmidzināšana), bet tagad – Grand Sport Electric
Foto: Opel