Jaunais Maserati GranTurismo būs pieejams ar V6 benzīna motoru un kā modelis Folgore ar elektrisko piedziņu.
Maserati atklājis tehnisko informāciju par otrās paaudzes Gran Turismo. Ražotājs ziņo, ka ICE motoru versijā agrāk izmantotais V8 agregāts aizstāts ar jauno trīslitru V6 Nettuno turbomotoru, kas jau tiek izmantots varenauto MC20 un krosoveram Grecale. Pirmajā gadījumā tā jauda ir 630 Zs (730 Nm), otrā – 530 Zs (620 Nm). Gran Turismo tas attīstīs 496 Zs (600 Nm) versijā Modena un 558 Zs (650 Nm) versijā Trofeo. Zināms, ka GranTurismo Modena 100 km/h sasniegs 3,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 302 km/h. Trofeo līdz simtam ieskrienas 3,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 320 km/h.
Tikpat daudz spēs sasniegt arī elektriskais modelis Folgore, taču sprinta distancei tam vajadzēs vien 2,7 sekundes. Šādus tehniskos rādītājus tam nodrošina trīs 300 kW elektromotori (viens priekšā, divi aizmugurē) ar kopējo jaudu 762 Zs (1350 Nm), kas enerģiju saņem no 92,5 kilovatstundu baterijas.
Iepriekš tika ziņots, ka GranTurismo ar V6 dzinēju varētu būt Maserati pēdējais plašam pircēju lokam konstruētais superauto ar benzīna dzinēju, jo itāļu kompānijai līdz 2030.gadam būtu pilnībā jāpāriet uz elektroautomobiļiem.
Trofeo Foto: Maserati
Trofeo
Trofeo
Trofeo
Modena
Modena
Folgore
Folgore
Folgore