Britu sportisko luksuss automobiļu ražotājs Jaguar modernizējis F-Pace P400e, aprīkojot to jaunajam modeļu gadam ar ietilpīgāku bateriju.
Jaunajam modeļu gadam Jaguar sagatavojis nelielus uzlabojumus spraudņa hibrīdam F-Pace P400e. Galvenais jaunievedums ir ietilpīgāka 19,2 kilovatstundu baterija, kas elektrificētajam krosoveram ļaus ceļot tālāk elektriskā režīmā un agrāko 53 kilometru vietā aizsniegties līdz 65 kilometriem.
Reizē ar šo jaunievedumu, Jaguar paaugstinājis aprīkojuma standartus visai F-Pace P400e saimei. Tā jaunais sākuma līmeņa modelis F-Pace D165 AWD R-Dynamic S būs aprīkots ar 12,3 collu TFT mērinstrumentu displeju un 19 collu riteņiem, bet sākot ar aprīkojuma līmeni SE, visi transportlīdzekļi iegūs Black Pack dizaina paketi. Atkarībā no versijas, Jaguar hibrīds iegūs riteņu diskus līdz pat 22 collu izmēram un uzlaboto Pivi Pro informācijas un izklaides sistēmu, kas piedāvā nevainojamu savienojumu, izmantojot bezvadu Apple CarPlay®, Wireless Android Auto™, integrētu Alexa balss vadību un what3words navigāciju. Piebildīsim, ka atjauninājumus Pivi Pro saņem „pa gaisu”.
2024. gada modeļa F-PACE klāstā ietilpst sekojošas aprīkojuma versijas: R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT un SVR (atkarīgs no tirgus). Pircēja izvēlei plašs motoru klāsts, kas ietver 404 ZS četru cilindru benzīna PHEV un 250 ZS četrcilindru benzīna agregātus, 163 ZS un 204 ZS MHEV četru cilindru dīzeļus, 300 ZS sešu cilindru MHEV dīzeļdzinēju, 400 ZS sešu cilindru benzīna MHEV un 550 ZS V8 benzīna agregātu SVR modelim.
Visiem F-PACE ir inteliģenta visu riteņu piedziņa apvienojumā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Foto: Jaguar