Itālijas varenauto ražotājs Ferrari 2022. gadā pārdevis 13 221 transportlīdzekļus, pabeidzot veiksmīgāko gadu savā vēsturē ar jaunu rekordu.
Ferrari 2022.gads bijis ārkārtīgi veiksmīgs – pārdoti 13 221, kas ir par 2066 eksemplāriem vairāk nekā 2021.gadā, turklāt arī peļņas rādītājos jauns rekords – kasē ieskaitīti 939 miljoni eiro salīdzinājumā ar 833 miljoniem eiro iepriekšējā gadā.
Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas (EMEA) reģionos Ferrari 2022. gadā kopumā pārdeva 5958 automašīnas (2021.gadā – 5492), bet Amerikā tika realizēti 3447 transportlīdzekļi, salīdzinot ar 2831 eksemplāriem 2021. gadā.
Kontinentālās Ķīnas, Honkongas un Taivānas pircēji iegādājās 1552 Ferrari, salīdzinot ar 899 automobiļiem gadu iepriekš, bet Āzijas Klusā okeāna valstīm (APAC) piegādāja 2264 zīmola ražojumus, salīdzinot ar 1933 2021. gadā.
Ferrari kopējie ieņēmumi 2022. gadā bija 5,095 miljardi eiro, kas ir par 19 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā. Transportlīdzekļu un rezerves daļu tirdzniecība ienesusi 4,341 miljardu eiro – pieaugums par 22 procentiem. Otru lielāko biznesa daļu veidoja zīmola sponsorēšanas līgumi, kas kasē ienesa 479 miljonus eiro.
Ferrari lēš, ka 2023. gads varētu būt pat labāks nekā pērn. Uzņēmums plāno neto apgrozījumu aptuveni 5,7 miljardu eiro apmērā, tostarp vairāk naudas no sacīkstēm un dzīvesveida aktivitātēm. Tāpat uzņēmums plāno cenu pieaugumu, lai kompensētu izmaksu inflāciju.
Foto: Ferrari