Īpašnieks ir neizpratnē, bet ražotājs pieprasa 100 dolārus par remontu.
Kāds Tesla Model Y īpašnieks ASV piedzīvojis nepatīkamus brīžus uz ātrgaitas šosejas, kad negaidot viņa tobrīd tikai piecas dienas vecais automobilis brauciena laikā palicis bez stūres!
Twitter publicētajā video redzams, ka stūres rats ir pilnībā atdalījies stūres kolonnas, paliekot karāties tikai vados. Īpašnieks atzīst, ka piedzīvojis „šoku”, jo automašīnā atradusies arī viņa ģimene. Laimīgā kārtā incidents beidzies bez avārijas un cietušajiem, taču ne mazāk viņu šokējusi ražotāja attieksme. Kad automašīna tika nogādāta servisā, Tesla pieprasīja papildu informāciju. Īpašnieks to sniedza, nosūtot aprakstu un vēl vairāk attēlu, taču Tesla atbilde bija dīvaina: “Mēs atvainojamies, ka jums un jūsu ģimenei tas bija jāpiedzīvo. Mēs apskatām transportlīdzekli tuvāk”.
Tomēr nepatīkamākais vēl tikai sekoja – kad defekts tika novērsts un stūre nomainīta, Tesla uzstāja, lai remonta izmaksas – 103,96 dolārus – sedz īpašnieks. Īpašnieku tas sadusmoja tik ļoti, ka viņš pieprasīja, lai ražotājs pieņem mašīnu atpakaļ un atmaksā viņam pirkuma vērtību. Uz to Tesla atbildēja, ka uzņēmumam nav atgriešanas politikas. Tātad jums pagaidām būs jāsaglabā savs pirkums.
Skandāls noslēdzās ar to, ka stūres rata nomaiņas izmaksas tomēr uzņēmās Tesla, taču vai tas atgriezīs ticību ģimenei, kura elektroautomobiļu ražotāja produkcijā un attieksmē vīlās jau pēc piecām dienām, ir maz ticams.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com