Šogad pie pircējiem dosies jaunās paaudzes Ford Transit – vispirms iekšdedzes motoru versijas, tad pilnībā elektrisks modelis.
Elektriskās versijas nosaukums ir E-Transit Courier un no priekšteča tā atšķiras ar lielāku kravas telpu. Tagad tās tilpums pieaudzis līdz 2,9 kubikmetriem, kas ir par ceturtdaļu vairāk, taču vēl būtiskāk tas, ka pirmoreiz kompaktā un tikai 4,34 m garā komerctransportlīdzekļa vēsturē, tas varēs aizvest divas eiropaletes reizē.
18 centimetrus garākā kravas telpa ļaus pārvadāt līdz 1,8 metriem garus priekšmetus, bet risinājums, kad tiek nolaista priekšēja sēdekļa atzveltne un atvērta lūka starpsienā, paredzēts, lai nepieciešamības ganījumā transportētu līdz 2,6 metrus garus dēļus vai caurules.
E-Transit Courier kravnesība ir līdz 700 kilogramiem un tas drīkst vilkt piekabes, kas sver līdz 750 kilogramiem. Priekšpusē iekārtots 44 litru glabāšanas nodalījums, kurā ir vieta uzlādes kabelim vai citiem nelieliem priekšmetiem. Ātrās uzlādes stacijā akumulatoru var uzlādēt no 10 līdz 80 procentiem mazāk nekā 35 minūtēs, bet izmantojot 11 kW iekārtu, E-Transit Courier var uzlādēt no 10 līdz 100 procentiem mazāk nekā sešās stundās.
Furgoniņa dzinējspēks ir 100 kW (136 ZS) elektromotors, kas nodrošina maksimālo ātrumu 145 km/h, kā arī braukšanu ar vienu pedāli. Vadītāja kabīnē būs ciparu mērinstrumentu un multimediju ekrāni ar 12 collu diametru, blakussēdētāja sēdeklis ar jau pieminēto funkciju garāku priekšmetu transportēšanai un iespēju ar “Office Package” palīdzību, pārveidot vadītāja kabīni par ceļojošu biroju.
Par Ford E-Transit Courier sniedzamību un cenu ražotājs vēl neinformē.
Variantiem ar iekšdedzes dzinēju kravnesība ir līdz 678 kilogramiem, ko var palielināt līdz 845 kilogramiem. Benzīna dzinējam piekabes slodze ir viena tonna, dīzelis var vilkt par 100 kilogramiem vairāk.
Foto: Ford