Nesagaidot oficiālo pirmizrādi, kas plānota 17.aprīlī, Ķīnas mediji publicējuši Volkswagen ID.7 attēlus, ļaujot par „elektrisko Passat” dēvēto transportlīdzekli skatīt vaigā jau tagad.
Ar speciālu līmplēvi klāto ID.7 testa automobiļu attēli tika publicēti aprīļa sākumā, taču tagad potenciālais pircējs var novērtēt nemaskēta automobiļa izskatu un pārliecināties, ka tas ir liels sedans ar divkrāsu korpusu un ar horizontālu diožu līniju savienotiem ieslīpiem lukturiem priekšā, kamēr aizmugures optikai izvēlēti augstu novietoti horizontāli lukturi ar līnijveida formas atstarotāju visā platumā.
Zināms, ka ID.7 garums ir 4,96 metri, garenbāzei sasniedzot 2,96 metrus, bet bagāžnieka ietilpībai 532 litrus.
Atkarībā no versijas starp abām asīm iebūvēts 77 kWh vai 86 kWh akumulators, kas var nodrošināt sniedzamību 615-700 km attālumā bez papildu uzlādes. Šādu attālumu automobilim palīdzēs sasniegt ne tikai atzīstamās aerodinamikas īpašības (koeficients 0,23), bet arī jaunas konstrukcijas piedziņa ar elektromotora, divpakāpju viena ātruma pārnesumkārbas un impulsu kontrolēta invertora savienību. Impulsu kontrolētais invertors nodrošina termisko stabilitāti, pārvalda enerģijas plūsmu un optimizē patēriņu. Kustību nodrošina 204 Zs elektromotors, kas 2,1 tonnu smagajam elektro Passat ļaus sasniegt 155 km/h.
ID 7 ir paredzēts arī garāku ceļu veikšanai, turklāt vadītājs var pielāgot DCC adaptīvo šasiju pēc saviem ieskatiem, izvēloties braukšanas profilus “Eco”, “Comfort” un “Sport” vai arī individuālu režīmu.
Ērtības un patīkamu atmosfēru nodrošina AGR muguru saudzējošie sēdekļi ar ventilācijas un masāžas funkcijām un 10 krāsu izvēles komforta apgaismojums (30 krāsas par papildmaksu), bet no papildaprīkojuma saraksta varēs izvēlēties piemēram, Harman Kardon 700 vatu audio sistēmu ar 14 skaļruņiem.
Sērijveida aprīkojumā iekļauts projekcijas displejs ar paplašinātās realitātes funkciju un 15 collu multivides ekrāns, kas jāizmanto arī klimatkontroles vadībai. ID.7 tiek solīta efektīva apsildes un ventilācijas sistēma ar inteliģentām ventilācijas atverēm, kas atpazīst vadītāju pēc atslēgas, un aktivizē dzesēšanu vai sildīšanu pat pirms iekāpšanas. Jaunās “Smart Air Vents” sprauslas var sadalīt gaisa plūsmu pa lielu platību, izmantojot šūpošanas funkciju. Turklāt gaisa kondicionētājs ļauj plūsmu novirzīt tieši uz pasažieru ķermeņiem vai netieši pasažieru salonā. To var vadīt arī ar balss komandām, piemēram, pasakot: “Sveiks Volkswagen, man salst rokas” un elektronika ieslēgs stūres apsildi, pieregulējot plūsmu tā, lai siltais gaiss nonāk uz jūsu rokām.
Automašīnā ir daudz elektronikas, tādēļ tā ir īpaši aizsargāta pret iebrukumiem no ārpuses ar interneta starpniecību, kļūstot par pirmo Volkswagen, kas pārbaudīts un ieguvis United Nations Economic Commission for Europe (UNECE) izstrādāto sertifikātu.
Volkswagen ID.7 cena varētu būt aptuveni 60 000 eiro robežās.
Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/