Renault iepazīstinājis ar modernizēto Clio, kas atrodas savā piektajā paaudzē un nebija izmainīts kopš 2019.gada, kad tas nonāca pārdošanā.
Lielākās vizuālās pārmaiņas saistās ar jauno priekšpuses noformējumu, lielāko un vairāk akcentēto radiatora resti, kā arī vertikāli novietotajām dienasgaismām, kas sastāv no daudzām horizontālām diožu līnijām.
Salona apdarei ražotājs piedāvā jaunus polsterējuma materiālus, kas vairāk atbilst zaļajai pasaules uztverei, piemēram, pirmo reizi automobiļu rūpniecībā Clio Techno sēdekļi, durvju un salona paneļi ir apvilkti ar audumu, kas sastāv no 60 procentu Tencel celulozes šķiedras. Ādas nav pat uz stūres, jo Renault to ir aizstājis ar materiālu, kura pamatā ir bioloģiski materiāli un poliesters.
RS Line versijas vairs nebūs – tās vietā līdzīgas nozīmes Esprit Alpine, kas izceļas ar 17 collu riteņiem, melniem dekoriem un apdares detaļām.
Atkarībā no komplektācijas hečbeks ir aprīkots ar 7 collu vai 10 collu digitālo instrumentu paneli un 7 vai 9,3 collu Easy Link multivides sistēmas displeju. Pieejamā aprīkojuma sarakstā ir 20 elektroniskie palīgi, tostarp adaptīvā kruīza kontrole un avārijas bremzēšanas sistēma ar gājēju un velosipēdistu atpazīšanas sistēmu.
Kas attiecas uz motoriem, tad 1,3 litru 140 Zs motors no piedāvājuma izņemts, tādēļ pircēja izvēlei trīscilindru benzīna 1,0 SCe (67 ZS, 95 Nm) un 1,0 TCe (91 ZS, 160 Nm) agregāti, benzīna/LPG 1,0 TCe LPG (101 ZS, 170 Nm) un dīzeļdzinējs ar 1,5 dCi (100 ZS, 260 Nm). Visi apvienojumā ar mehānisko pārnesumkārbu, atskaitot Clio E-Tech hibrīdu (145 ZS), kas var strādāt apvienojumā ar automātisko pārnesumkārbu.
Foto: Renault