Šī gada feislifts būs pēdējais iekšdedzes motoru modelim, jo nākamais Golf jau būs pilnībā elektrisks transportlīdzeklis.
Auto jaunumu mednieki savos fotoobjektīvos noķēruši Volkswagen Golf feislifta modeli, kas pretēji ierastajai praksei, tikpat kā necenšas slēpties zem maskējošās plēves. iAuto rīcībā nav šo attēlu, taču aplūkojot tos auto jaunumiem veltītajā izdevumā Motor, jāpiekrīt teiktajam.
Golf 8 startēja 2019.gadā, taču drīz vien pēc pārdošanas sākuma no klientiem sāka pienākt kritika – pircēji sūdzējās par programmnodrošinājuma darbību, atzīmēja fizisko pogu trūkumu, kā arī nekvalitatīvu apdari un montāžas kvalitāti, uzskatot, ka Golf 8 šajā ziņā ir solis atpakaļ salīdzinājumā ar Golf 7.
Acīmredzot Volkswagen to ņēmis vērā, jo zīmola šefs Tomass Šēfers šī gada sākumā paziņoja, ka golfiņš piedzīvos feisliftu „ kaut kad 2024. gadā.” Menedžeris solīja, ka Golf kvalitāte uzlabosies un fiziskās funkciju pogas atgriezīsies.
„Spiegu attēli” rāda, ka darbi jau sākušies – modernizētais Golf ir minimāli izmainījies vizuāli, kas labi manāms aplūkojot priekšējos lukturus un radiatora resti, bet salonā parādījies liela izmēra multimediju sistēmas ekrāns, kas esot pat lielāks par 12 collu ekrānu, ko modernizācijas procesā saņēma ID.3.
Kopumā VW grupas ražojumiem tiek plānota “kvalitātes ofensīva”, taču nav zināms, vai tas attieksies uz šobrīd nopērkamajiem modeļiem vai tikai uz nākamās paaudzes spēkratiem. 2024. gadam ir apstiprināts arī Golf tuvākā radinieka Škoda Octavia feislifts un, jādomā, ka tehniski cieši saistīto Seat/Cupra Leon un Audi A3 modernizācija arī nav aiz kalniem.