BMW M atteiksies no manuālās un robotizētās kārbas

Bavāriešu sportisko modeļu M kalve plāno atteikties no mehāniskās un robotizētās pārnesumkārbas savos modeļos. Viens no iemesliem ir arī autobūves pāreja uz elektrisko piedziņu.

Sarunā ar žurnālistiem BMW M vadītājs Dirks Hakers pavēstījis, ka nākotnē viņu modeļi iztiks gan bez mehāniskās, gan bez robotizētās divsajūgu pārnesumkārbas, aizstājot šos mehānismus ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Uzņēmuma lēmumu menedžeris skaidro ar to, ka 8AK ir optimāls variants, ja runa par komfortu, funkcionalitāti un pārslēgšanas ātrumu.

Zināms, ka astoņu pakāpju automāts strādā naskāk par mehānisko un robotizēto kārbu, turklāt sakarā ar autobūves pāreju uz elektriskajiem transportlīdzekļiem, mehānisko pārnesumkārbu komponenšu ražošanas uzņēmumi sarūk.

Hakers lika noprast, ka uzņēmums modeļus ar mehānisko kārbu izlaidīs vēl līdz šīs desmitgades beigām, bet žurnālisti pieļauj, ka par pēdējo M-divīzijas modeli ar mehānisko kārbu kļūs pašreizējās paaudzes M2, kam priekšā viss dzīves cikls, ieskaitot modernizāciju pēc aptuveni četriem gadiem. Robotizēto divsajūgu pārnesumkārbu vairs nepiedāvā nevienam M modelim.

Foto: BMW

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.