Mercedes – Benz radījis konceptu Vision One-Eleven, apvienojot 60.-70.gadu superauto C111 elementus ar futūristiskām tehnoloģijām.
Mercedes-Benz Vision One-Eleven ir koncepts, kura dizainu vācu uzņēmums noskatījis no vēsturiskā C111. Toreiz eksperimentāliem nolūkiem tika uzbūvēti 20 C111 eksemplāri, kas ieguva Vankeļa motorus un augstas veiktspējas dīzeļus, bet viena automašīna vēlāk ieguva V8 benzīna motoru.
Mūsdienu koncepts radīts, atskatoties uz vēsturisko priekšteci un tiecoties sasniegt virkni mērķu: tāpat kā tā vēsturiskais paraugs, tas ir dizaina objekts , tehnoloģiju nesējs un stratēģisks skatījums.
Arī Vision One-Eleven ir uz augšu atveramas durvis, zemu nolaists deguns ar ovālu radiatora resti, kas mūsdienās ir elektronisks pikseļu ekrāns (tāds pats arī aizmugurē) un pat vara oranžas krāsas virsbūve, kā tā priekštecim. Komplektā 22 collu riteņi ar zemprofila riepām un diskiem, kuru dizains atgādina elektromotorus, sānu sliekšņi ar zilu izgaismojumu, aerodinamikas elementi priekšpusē un aizmugurē.
Salonam izmantota balta, oranža un sudrabota krāsa. Sēdekļi cieši pieguļ grīdai, atgādinot kausveida lietņus no sporta bolīdiem, taču patiesībā to atzveltnēm ir plašs regulējumu klāsts, un paši sēdekļi komforta ziņā neatpaliek no S klases.
Koncepts paredz kā pilnīgu kontroli no vadītāja puses, tā arī absolūtu uzticēšanos autonomās braukšanas tehnoloģijai. Izvēloties pēdējo, sēdekļi pabrauc uz aizmuguri, bet pasažieri var ieņemt relaksējošu pozu un izbaudīt braucienu, kura efektu uzlabos Magic Leap 2 brilles. Tehnoloģija ļauj reālajai pasaulei pievienot digitālos elementus (piemēram, kontekstuālas norādes), kā arī “izdzēst” visu nevajadzīgo, ieskaitot jumta balstus, priekšējo pārsegu un pat grīdu.
Vision One-Eleven spēkstacija ir elektriska – tie ir divi YASA elektromotori ar aksiālo magnētisko plūsmu, bet baterijai izmantots principiāli jauns ķīmiskais sastāvs un ar šķidrumu dzesējami cilindriski elementi.