Audi pieteicis divus augstas veiktspējas modeļus, RS6 un RS 7 Performance, kas pēc pēdējās modernizācijas var lepoties ar 630 zirgspēku jaudu, kļūstot par visu laiku jaudīgākajiem sērijveida automobiļiem ražotāja vēsturē.
To nodrošina joprojām vēl klasiskais 4,2 litru V8 iekšdedzes motors, kam inženieri uzstādījuši divus lielākus turbokompresorus ar 2,6 bāru spiedienu (agrāk 2,4), palielinot jaudu par 30 ZS līdz 630 ZS un griezes momentu par 50 ņūtonmetriem līdz 850 Nm. Rezultātā ieskrējienu līdz 100 km/h abi augstas veiktspējas modeļi paveic 3,4 sekundēs un var sasniegt maksimālo ātrumu 280 km/h.
Ražotājs atklājis, ka centies samazināt svaru, lai automašīnas kļūtu vēl dinamiskākas, tādēļ plānāka skaņas izolācija palīdz ietaupīt 8 kg, īpaša dizaina 22 collu riteņu diski (piemaksa) – 5 kg katram ritenim un vēl 20 kg var nomest, ja izvēlas oglekļa šķiedras (piemaksa) komponentu bremzes. Šajā gadījumā ieguvums arī 2 metri distances, bremzējot no 100 km/h līdz 0 km/h, salīdzinājumā ar parastās konstrukcijas bremzēm.
Zināms, ka konstruktori modificējuši diferenciāli, lai tas vēl atsaucīgāk sadalītu griezi, pastrādājuši ar piekari un sānsveres stabilizācijas sistēmu.
Audi RS6 Performance un RS 7 Performance cena sākas no atzīmes 135 000 eiro.
Saskaņā ar vācu mediju informāciju, Nirburgringas sacīkšu trasē tiek testēta vēl jaudīgāka V8 motora versija, tādēļ 630 zirgspēki nepaliks galējā robeža un tuvākajā laikā, visticamāk, sagaidīsim arī citus Performance modeļus.








Foto: Audi