Ford iepazīstinājis ar ASV populārākā pikapa F-150 modernizēto modeli, kas pircējiem viņpus okeāna jau pieejams pasūtīšanai.
Modernizācijas procesā F-150 atjaunināta priekšpuse, ieskaitot lukturus, bamperus un radiatora resti, kas atkarībā no versijas būs citā noformējumā. Līdztekus vizuālajiem uzlabojumiem veiktas pārmaiņas, kas uzlabo funkcionalitāti un galvenais jauninājums ir bagāžas nodalījuma borts ar Pro Access Tailgate tehnoloģiju – tas ir aizmugures borta centrā iebūvētas durvis, kas var atvērties leņķī no 37 līdz 100 grādiem, nodrošinot ērtāku pieeju kravas kastei, lai paņemtu vai novietotu tajā mazākus priekšmetus. Jāpiemin arī 12 collu multimediju sistēmas ekrāns jau bāzes versijai, head-up projekcijas displejs, kā arī vadītāja palīdzības sistēmu pakete BlueCruise ar daļēji autonomu braukšanu.
Vēl viens interesants risinājums – Pro Power sistēma, kas dzinēju saražoto elektroenerģiju novirza uz dažādām ārējām ierīcēm caur ligzdām un USB pieslēgvietām, turklāt 2024. gada modelim ir pat trīs veiktspējas līmeņi: pikapi ar benzīna motoru nodrošina 2 kW (var darbināt mini TV, ledusskapjus utt), bet 2,4 un 7,2 kW, kas pa spēkam PowerBoost hibrīdmotoriem, paredzēts līdz pat 85 stundu autonomijai un dažādu elektrisko darbarīku darbināšanai.
F-150 bāzes versijas tagad ir aprīkotas ar 2,7 litru benzīna turbodzinēju, kas attīsta 325 Zs, savukārt no dzinēju klāsta svītrots 3,3 litru V6 agregāts. F-150 iespējams iegādāties arī ar 3,0 litru turbo dīzeli, 3,5 litru V6 benzīna dzinēju un hibrīda piedziņu, kā arī piecu litru V8 agregātu.
Jaudīgākā F-150 modifikācija, protams, būs Raptor, kas jaudīgākajā variantā (nosaukumā jāmeklē burtiņš “R”) varēs lepoties ar jaudu, kas pārsniedz 700 Zs. Raptor R būs arī dārgākais no F-150 saimes, cenai pārsniedzot 111 000 eiro.
Ražotāja dati liecina, ka F-150 kravas kastē varēs pārvadāt līdz pat 1100 kg, bet piekabes āķis paredzēts 6120 kg slodzei.
Foto: Ford