Škoda atklāj krosovera Kodiaq jaunā modeļa izskatu (+ FOTO)

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda publicējis jaunās paaudzes Kodiaq skiču attēlus, atklājot otrās paaudzes modeļa izskatu vēl pirms oficiālās pirmizrādes, kas nolikta uz 4.oktobri.

Jaunais modelis atšķirsies ar savādāk veidotiem gaisa pievadiem, lielāku radiatora resti, kas iztiks bez hroma apdares, citas formas miglas lukturiem un C formas aizmugures lukturiem, kas vienotā elementā sasaistīti ar horizontālu LED diožu līniju.

Jaunais Kodiaq būs aprīkots ar matricas priekšējiem lukturiem, bet uz bagāžnieka vāka tradicionālā logotipa vietā būs uzraksts Skoda no drukātiem burtiem.

Zināms, ka Škoda krosoveru flagmaņa pamatā ir modernizētā MQB evo platforma, kas to tehniski satuvina ar vēl vienu gaidāmo jaunumu – jaunās paaudzes Superb. Tehniskās specifikācijas pagaidām netiek izpaustas, taču, iespējams, spēka agregāti būs līdzīgi jau minētajam sedanu līnijas flagmanim, kas tiks aprīkots ar benzīna, dīzeļa un hibrīdagregātiem.

Abu jaunumu salonā Škoda ļāva ieskatīties agrāk, tādēļ zinām, ka abi jaunākie Kodiaq un Superb tiek komplektēti ar jaunu priekšējo paneli un vidus konsoli. Pamanāmākā atšķirība – DSG kārbas pārnesumpārslēga svira, kas tagad atrodas aiz stūres, izbrīvējot vairāk vietas viduskonsolei un tajā iebūvētajiem sīklietu nodalījumiem, divu viedtālruņu uzlādes un aktīvās atdzesēšanas nišai.

Vadītāja un pasažieru rīcībā arī ciparu mērinstrumenti un 13 collu brīvi stāvošs multivides ekrāns, kas ir lielāks nekā jebkad iepriekš.

Jaunums ir arī zem tā novietotās Smart Dial (viedie zvani) pogas – pielāgojamas rotācijas spiedpogas ar digitālo displeju, ko izmanto piekļuvei dažādām funkcijām, piemēram, salona temperatūras regulēšanai, sēdekļu apsildei un sēdekļu ventilācijai vai informācijas un izklaides sistēmas skaļumam, braukšanas režīmiem un kartes tālummaiņai, savukārt to displeji nodrošina ātru un pilnīgu pārskatu.

Tam jāpieskaita atpakaļskata spogulī iebūvētie USB-C porti (līdz pat četrām pieslēgvietām), salona fona izgaismojums, Simply Clever risinājumi (ledusskrāpis un lietussargs durvīs), kā arī nodeva ilgtspējīgai un videi draudzīgai politikai – variants ar Ergo sēdekļiem, kam ir pneimatiskā masāžas funkcija un sēdekļu spilveni, kas izgatavoti no 100% pārstrādāta poliestera.

Foto: Škoda

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.