Cupra apēdīs SEAT? – apakšzīmols izrādījies veiksmīgāks par mātesuzņēmumu

Jau labu laiku klīst baumas, ka pār Spānijas autoražotāja SEAT nākotni savilkušies tumši mākoņi – līdz desmitgades beigām markai jāpazūd no skatuves par labu pašas radītajam Cupra.

Šādas baumas ik pa brīdim parādās, un, laikam jau nav dūmu bez uguns – šonedēļ tiek ziņots, ka Seat Tarraco, Škoda Kodiaq un Volkswagen Tiguan Allspace tehniskais dvīnis pēcteci nepiedzīvos, kaut gan projekta realizācija nebūt nebūtu sarežģīta – Volkswagen nesen prezentēja jauno Tiguan, līdz 2025.gadam solot parādīt arī pagarināto versiju Tayron, bet 4.oktobrī ieradīsies arī jaunais  Kodiaq.

Viss liecina, ka būtu jābūt arī trešajam, taču Tarraco neieradīsies, ko apstiprina Automobilwoche informācija, kas iegūta no Volkswagen (SEAT īpašnieks) tuviem avotiem: Tarraco līdz šim tika ražots galvenajā rūpnīcā Volfsburgā un lielā mērā ir balstīts uz VW Tiguan arhitektūru. Pieprasījums pēc Seat Tarraco pēdējā laikā ir ievērojami samazinājies. 2021. gadā Volfsburgā tika uzbūvēti 22 437 Tarraco, bet pagājušā gadā tikai 12 453.”

Uz Automobilwoche jautājumu Seat pārstāvji atbildējuši, ka „Tarraco joprojām ir daļa no Seat klāsta. Ja Seat portfelī tiks veikti atjauninājumi, par to tiks paziņots atbilstošā veidā.”

SEAT Tarraco cenas Vācijas tirgū pašlaik sākas no atzīmes 37 770 eiro par 1,5 TSI ACT ar 150 ZS jaudu un manuālo pārnesumkārbu.

Automobilwoche apgalvo, ka līdz ar Tarraco (un domājams) arī SEAT zīmola aiziešanu SUV segmentā pavērās iespējas tādiem pieejamiem zīmoliem kā Dacia. Jaunais Duster tiks izrādīts 2023. gada novembra beigās, bet līdz 2025. gadam klāstu papildinās lielākais Bigster, kas pēc izmēriem atbilst neveiksmīgajam SEAT Tarraco.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.