Stellantis uzņem tempu Vācijā – katrs ceturtais pārdotais e-auto pārstāv šo koncernu

Septembrī Stellantis un tā zīmoli Eiropas lielākajā autotirgū pārdevuši vairāk nekā 7300 elektriskās piedziņas automašīnu, aizņemot 23 procentus tirgus daļas.

Saskaņā ar Federālās autotransporta pārvaldes (KBA) datiem, septembrī Stellantis zīmoli realizējuši vairāk nekā  7300 pārliecinoši ieņemot pirmo vietu starp visiem autobūves zīmoliem.

Īpaši veiksmīgi bija modeļi Opel Corsa Electric (otrā vieta ar aptuveni 2200 transportlīdzekļiem), Fiat 500 Electric (trešā vieta ar aptuveni 1800 transportlīdzekļiem) un Opel Mokka Electric (ceturtā vieta ar aptuveni 1300 transportlīdzekļiem).

Ūve Hohgešurcs (Uwe Hochgeschurtz), viens no Stellantis COO vadošajiem menedžeriem Eiropas reģionā, piebildis, ka koncerns centīsies vēl vairāk paplašināt savas pozīcijas Vācijas tirgū solot, ka tas tiks pastiprināts ar jaunu modeļu ofensīvu līdz 2024.gada beigām nododot pircēju izvēlei kopumā 24 elektriskās piedziņas transportlīdzekļus.

Foto: Stellantis

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.