Interbrand sastādītajā pasaules vērtīgāko uzņēmumu sarakstā starp auto zīmoliem visaugstāk atrodas Toyota, kam seko Mercedes-Benz un BMW.
Ikgadējā 100 vērtīgāko uzņēmumu sarakstā pirmo trijnieku aizņem Apple (502,680 miljardi ASV dolāru), Microsoft (316,659 miljardi ASV dolāru) un Amazon (276,929 miljardi ASV dolāru), bet Toyota ir veiksmīgākais autoražotājs, kas ar aptuveno vērtību 64,504 miljardu dolāru apmērā (par 8% vairāk nekā gadu iepriekš) spējis iekārtoties 6. vietā kopējā reitingā.
Uzreiz aiz Toyota nostājies Mercedes-Benz (61,414 miljardi dolāru (+9%)), bet desmitajā vietā atrodas BMW ar aptuveno vērtību 51,157 miljardi dolāru (+10%).
Nākamais labākais starp auto zīmoliem ir Tesla ar 12. vietu kopvērtējumā, 4 procentu pieaugumu un 49,937 miljardu ASV dolāru kopējo vērtību.
Pirmajā simtniekā vēl deviņi autoražotāji: Honda — 24,412 miljardi dolāru (27. vieta, +7%), Hyundai — 20,412 miljardi dolāru (32. vieta, +18%), Audi — 16,352 miljardi dolāru (45. vieta, +9%), Porsche — 16,215 miljardi dolāru (47. vieta, +20%), Volkswagen — 15,140 miljardi dolāru (50. vieta, +2%), Ford — 14,867 miljardi dolāru (51. vieta, +3%), Nissan — 12,676 miljardi dolāru (63. vieta, +4%), Ferrari — 10,830 miljardi dolāru (70. vieta, +16%) un Kia — 7,059 miljardi dolāru (88. vieta, +7%).
2022.gadā vērtīgāko auto zīmolu trijniekā iekļuva Toyota, Mercedes un Tesla.
Foto: Toyota