18 000 – 22 000 eiro: 30 jauni elektriski Volkswagen Ķīnas tirgum līdz 2030.gadam

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen plāno jaunu stratēģiju Ķīnas tirgum. Pamatu tam veidos līdz pat 30 jauniem elektriskās piedziņas transportlīdzekļiem par visnotaļ pievilcīgu cenu.

Kamēr Ķīnas ražotāji arvien straujāk uzlabo pozīcijas pašmāju tirgū, Volkswagen izplānojis jaunu stratēģiju, lai nebūtu jāatsakās no savas daļas pasaules lielākajā automobiļu tirgū. Jaunais plāns balstās uz izmaksu samazināšanu un jaunu modeļu ofensīvu. Šim nolūkam uzņēmuma Volkswagen China Technology Company (VCTC) attīstībā Ķīnas pilsētā Hefei ieguldīts miljards eiro un izstrādāta jauna tehniskā platforma, kas paredzēta pilnībā elektrisku transportlīdzekļu ražošanai.

Izdevums Autobild raksta, ka Ralfs Brandšteters, Volkswagen grupas Ķīnas struktūrvienības valdes loceklis atklājis, ka automašīnām, kas veidotas uz šīs platformas, vajadzētu nonākt tirgū no 2026. gada, bet to cena būtu diapazonā no 140 000 līdz 170 000 juaņu (18 000 – 22 000 eiro).

Modeļu izstrāde Ķīnas tirgum tagad ir pārcelta no Volfsburgas uz Hefei. Paredzams, ka līdz 2024. gadam darbinieku skaits VCTC sasniegs aptuveni 3000 cilvēku. Tajā pašā laikā VW sadarbojas ar citiem uzņēmumiem, piemēram, Ķīnas ražotāju Xpeng, lai apvienotu kompetences un paātrinātu attīstības tempu un konkurētspēju elektrisko automašīnu tirgū pasaules otrajā lielākajā ekonomikā.

Brandšteters atklāj, ka Volkswagen plāno vairāk paļauties uz vietējiem piegādātājiem Ķīnā, lai vairs nebūtu tik ļoti atkarīgi no importa vai eksporta vai tādām situācijām, ko pašlaik redzam Tuvajos Austrumos un Ukrainā, kā arī uzsver, ka ražotājs šajā tirgū saskaras ar jauniem izaicinājumiem tādēļ, ka Ķīnas pircējam ir citāds priekšstats par elektroautomobili nekā Vācijā.

Jaunākie pārdošanas rādītāji ir cerīgi – ID.3 pārdošanas apjomi Ķīnā oktobrī pieauga par 65 procentiem, salīdzinot ar to pašu laiku pagājušajā gadā. Kopumā klientiem tika piegādāti aptuveni 24 000 elektromobiļu, kas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā 2022. gada oktobrī.

Tomēr atslābt Volkswagen nedrīkst, jo arī citu ražotāju pārdošanas apjomi Ķīnas tirgū ir auguši.

 

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.