Ķīnā uzsākta elektriskā Geely Galaxy E8 pārdošana. Automašīna apveltīta ar līdzīgiem tehniskiem datiem, kā Porsche Taycan GTS, taču maksā par aptuveni 100 000 eiro mazāk.
Ķīnā laists klajā kārtējais superauto par super mazu cenu. Tas ir Geely trešais modelis, elektrisks sedans, kas radīts uz universālās SEA platformas, kas tiek izmantota arī Zeekr, Smart, Volvo, Lotus un citiem Ķīnas koncerna modeļiem.
Pašmāju tirgū piecmetrīgā sedana cena sākas no atzīmes 175 800 juaņu (aptuveni 22 600 eiro). Par šo cenu piedāvā aizmugures riteņu piedziņas versiju ar 200 kW motoru un 62 kWh bateriju, kas nodrošina aptuveni 550 km sniedzamību. Ieskrējiens līdz simtam – 5,95 sekundes.
Pavisam ir piecas versijas, ieskaitot Performance modeli par 228 800 juaņu (29 400 eiro), kas pēc dinamikas rādītājiem ir līdzīgs un pat pārspēj Porsche Taycan GTS. Pateicoties diviem motoriem ar 475 kW kopējo jaudu šī versija 100 km/h sasniedz 3,49 sekundēs, kas ir ātrāk nekā aptuveni 140 000 eiro vērtais Porsche Taycan GTS (3,7 sekundes). Sniedzamība šai versijai ir līdz 620 km, kas nedaudz mazāk nekā Long Range (25 600 eiro) versijai ar gaitas rezervi līdz 665 km.
Ar ko vēl izceļas Geely Galaxy E8? Ražotājs atzīmē izcilo aerodinamiskās pretestības koeficientu (vien 0,199), 5,65 m apgriešanās rādiusu, kas ir lielisks rezultāts 5 m garam automobilim, kā arī 45 collu tikai 10 mm biezo vadītāja instrumentu/multivides ekrānu, kas stiepjas no viena virsbūves statņa līdz otram, atstājot brīvu vietu vien diviem ventilācijas izvadiem.
Multimediju iekārtas pamatā ir Snapdragon 8295 un tā atbalsta Apple CarPlay un Android Auto. Geely Galaxy E8 komplektā arī NOA (Navigate on Autopilot) 2.0, pašu izstrādātā autonomās braukšanas sistēma ar adaptīvo kruīzkontroli, navigāciju, self-parking funkciju un 11 Geely satelītu atbalstu.
Jāpiemin, ka Galaxy E8 sākuma versija atbalsta uzlādi ar 400V, kamēr pilnpiedziņas versija aprīkota ar 800V tehnoloģiju. Pēdējā nodrošina uzlādi 180 kilometriem 5 minūšu laikā.
Foto: Ekrānbilde no facebook.com/carnewschina/