BMW prezentējis jauno 5.sērijas universālu (+ FOTO)

6.paaudzes modelis būs pieejams ar dažādām spēka iekārtām, tostarp elektrisku, kas jaudīgākajā versijā sasniedz 601 Zs.

BMW pieteicis jauno 5.sērijas Touring universālu, kas piedāvā plašu spēka iekārtu izvēli, tikpat plašā cenu diapazonā. Automašīna būs pieejama ar benzīna, dīzeļa un hibrīda dzinējiem, kā arī kā pilnībā elektrisks modelis i5. Cenas sāksies no atzīmes 61 750 eiro par dīzeļversiju 520d un beigsies ar vismaz 101 500 eiro, ja izvēlēts elektriskais augstas veiktspējas i5 M60 xDrive modelis.

Savā sestajā paaudzē Touring kļuvis par 97 mm garāks, 32 mm platāks un 17 mm augstāks, riteņu bāze pieaugusi par 20 mm, bet bagāžas telpa tagad uzņem 570-1700 litrus – vairāk nekā konkurents Audi A6 Avant.

Tāpat kā 5.sērijas sedans, kas debitēja 2023.gada pavasarī, arī jaunais Touring tiek pie modernām tehnoloģijām, tostarp Highway Assistant, kas ietver joslas maiņu ar acu skatiena palīdzību, tas ir – lai pārkārtotos,  vadītājam jāielūkojas attiecīgās puses spogulī. Autopilots strādā līdz ātrumam 130 km/h, atļauj noņemt rokas no stūres, taču pieprasa sekot līdzi situācijai uz ceļa.

Salonā ar pilnībā vegānisku iekārtojumu, izliektais BMW Curved Display ar 12,3 collu displeju vadītājam un 14,9 collu ekrānu multimedijiem, apakšdaļā saplacināta stūre, liela režīmu izvēles grozāmpoga viduskonsolē. Par piemaksu Merino ādas apdare, panorāmas stikla jumts un  Bowers & Wilkins Surround Sound ar 18 skaļruņiem. Ekstru sarakstā arī M sporta piekare, M sporta bremžu iekārta, Professional adaptīvā piekare (BMW i5 M60 xDrive Touring jau sērijā). Vēl smalkāks mehānisms – M Professional piekare ar aktīvo sānsveru kontroli un aktīvo Roll Comfort funkciju – tikai topmodeļa M60 xDrive Touring papildaprīkojuma sarakstā.

Parkošanās palīgs, atpakaļgaitas kamera, atpakaļgaitas asistents un piekabes asistents jau sērijveidā, Parking Assistant Professional palīgs ar automatizēto parkošanos un manevrēšanas iespēju līdz 200 metru attālumam ārpus transportlīdzekļa no viedtālruņa – par papildu samaksu.

Visi Touring dīzeļdzinēji ir apvienoti ar 48 voltu vieglo hibrīda tehnoloģiju un 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, pakaļējo vai visu riteņu piedziņu. Tagad pieejamais četrcilindru 520d Touring un 520d xDrive Touring piedāvā 197 Zs, pakāļejo vai visu riteņu piedziņu, bet vasarā tiem pievienosies sešu dīzelis un divas plug-in hibrīdversijas. Versija 530e xDrive Touring attīstīs 299 Zs un 89 kilometrus spēs braukt ar elektrību.

Būs arī divi i5 modeļi ar pilnībā elektriskām iekārtām.  i5 eDrive40 Touring (no 72 200 eiro) apveltīts ar 340 Zs un var sasniegt 560 kilometrus pēc WLTP, savukārt 601 Zs jaudīgais i5 M60 xDrive Touring attīsta 601 Zs, taču sniedzamība būs nedaudz mazāka – līdz 506 kilometriem.

Jaunais 5.sērijas Touring tirgū nonāks maija beigās.

 

 

Foto: BMW

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.