Dīleris ieved 22 jaunus ID.6 no Ķīnas, Volkswagen pieprasa tos iznīcināt

Ievedot 22 elektroautomobiļus no Ķīnas, automašīnu tirgotājs no Vācijas plānoja labi nopelnīt, taču cerētās peļņas vietā uzņēmējam draud pamatīgi izdevumi.

Kā raksta izdevums efahrer, krievu izcelsmes uzņēmējs Gregorijs Brudnijs ir automašīnu tirgotājs ar starptautiskām filiālēm, tostarp Vācijā. Nesen Brudnijs Ķīnā iegādājās 22 pilnīgi jaunus Volkswagen ID.6 elektromobiļus, atveda uz Vāciju un izlika pārdošanā.

Biznesmeņa plāns balstījās uz to, ka Ķīnā ietilpīgais (līdz septiņiem braucējiem), jaudīgais (366 Zs) un tālu braucošais (līdz 588 km CLTC) folksvāgens maksā salīdzinoši lēti, tādēļ tikt pie labas peļņas nebūs sarežģīti.

Tiktāl viss pēc plāna, taču – kolīdz par to uzzināja Volkswagen, uzņēmuma juristi ātri panāca tiesas lēmumu, kas šos automobiļus aizliedz tirgot. Vēl vairāk – automobiļi ir konfiscēti un autoražotājs tos pieprasa iznīcināt, kas uzņēmējam izmaksātu 15 000 eiro par katru automobili. Klāt jāpieskaita izmaksas 800 eiro apmērā par transportlīdzekļu uzglabāšanu.

Volkswagen uzstāj, ka ID.6 ir paredzēts tikai Ķīnas tirgum un ar paplašināto riteņu bāzi un ievērojami lielāku vietu aizmugurē pielāgots šī tirgus specifiskajām prasībām. Volkswagen atsaucas uz noteikumiem, kas ir saistīti ar ES preču zīmju regulu un Vācijas preču zīmju likumu. Dīleris nedrīkst pārdot transportlīdzekļus tālāk bez Volkswagen piekrišanas, jo grupai uz tiem ir tā sauktais “dizaina patents”. Volkswagen ceļ galdā arī citus argumentus, piemēram, Ķīnai ražotos ID modeļus nevar apstiprināt Eiropā to aparatūras un programmatūras konfigurāciju dēļ, norādot, ka pastāv būtiskas atšķirības augstsprieguma akumulatoru sistēmā, transportlīdzekļa programmatūrā, izklaides un ārkārtas zvanu sistēmās.

Brudnijs ir iesniedzis pretprasību, un Volkswagen rīcību skaidro ar to, ka uzņēmums vēloties viņu novest līdz bankrotam, lai atbaidītu citus. Patiesībā uz kārts ir liktas ne tikai 22 mašīnas, bet gan daudz kas vairāk – drīzāk VW grupa vēlas novērst Ķīnā lēti saražotu elektrisko transportlīdzekļu ienākšanu Vācijas tirgū, lai saglabātu varu pār pārdošanas un modeļu politiku, Volkswagen nevēlas nekādu konkurenci no savām aprindām, jo ​​zina, ka tad citi viņu modeļi zaudēs.

Strīds būs jāizšķir tiesai un kādu lēmumu tā pieņems, nav zināms.

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.