Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū.
Šobrīd pircējs var rēķināties ar īpašo iepazīšanās modeli Speciale (Vācijā – no 31 500 eiro), kas tiks piedāvāts ierobežotā laika periodā, piedziņu nodrošinot Ibrida vieglā hibrīda sistēmai, kur 136 Zs 1,2 litru benzīna motoru noteiktās situācijās atbalsta 21 kW elektromotors. Ražotājs norādījis, ka uz 100 km šāds krosovers patērē aptuveni 5,2 litrus.
Jau šovasar piedāvājumu kuplinās Junior pamata modelis (29 900 eiro), kā arī Elettrica Speciale, kas maksās 39 500 eiro.
Īpašais izlaidums Speciale atšķiras ar paplašinātu standarta aprīkojumu, kurā cita starpā ietilpst 18 collu vieglmetāla riteņu diski, ar ādu apvilkta stūre, elektriski regulējams vadītāja sēdeklis ar masāžas funkciju, elektriskās bagāžas nodalījuma durvis ar žestu kontroli un bezatslēgas pieejas un dzinēja iedarbināšanas sistēma. Aizmugurējais logs un aizmugurējie sānu logi ir tonēti, bet savienojamību ar viedtālruņiem, navigāciju un multimediju saturu nodrošina AlfaTM Connect informācijas un izklaides sistēma ar 10,1 collu skārienekrānu.
Alfa Romeo Junior Elettrica izmanto elektrisko piedziņu, kas pazīstama no citiem Stellantis modeļiem. Tas ir 115 kW (156 ZS) elektromotors apvienojumā ar 54 kWh litija jonu akumulatoru, kam vajadzētu nodrošināt kopējo diapazonu līdz 410 kilometriem WLTP ciklā vai līdz 592 kilometriem, braucot tikai pilsētā.
Standarta komplektācijā Elettrica būs 11 kW lādētājs un siltumsūknis optimālai akumulatora temperatūras kontrolei. Elettrica var lādēt ar maksimālo jaudu 100 KW un šādā gadījumā uzlādei no 10 līdz 80 procentiem pietiks ar pusstundu.
Foto: Alfa Romeo