Pekinas autoizstādē Vācijas autobūves uzņēmums Audi nodemonstrējis Audi Q6L e-tron – globāļā tirgus modeļa Q6 e-tron pagarināto modifikāciju, kas paredzēta Ķīnas tirgum.
Audi Q6L e-tron ir pirmais modelis, kas radīts uz kopīgi ar Porsche izstrādātās Premium Platform Electric (PPE) platformas. Tāpat kā citi PPE platformas Audi modeļi Ķīnas tirgum, arī šis tiks ražots jaunajā rūpnīcā, kas uzbūvēta Čančunas pilsētā.
No parastā Q6 e-tron Ķīnas tirgus modelis atšķiras ar105 mm garāku garenbāzi, kas ļauj iebūvēt lielāku akumulatoru pēc ražotāja informācijas nodrošinot diapazonu, kas pārsniedz 700 kilometrus pēc Ķīnas CLTC cikla. To nodrošinās jaunizstrādātais litija jonu akumulators, kas sastāv no divpadsmit moduļiem un 192 prizmatiskām šūnām ar kopējo bruto jaudu 107 kWh – par 7 kWh vairāk, salīdzinot ar Q6 e-tron quattro un SQ6 e-tron.
Izmantojot 800 V tehnoloģiju un maksimālo uzlādes jaudu 270 kW, uzlādei no 10 līdz 80 procentiem pietiks ar 25 minūtēm, savukārt uzkavējoties šādā uzlādes stacijā 10 minūtes, distanci var pagarināt par 260 km. Zināms, ka aizmugures versijas piedziņu nodrošina elektromotors ar 255 kW jaudu, quattro pilnpiedziņas versija var paļauties uz 345 kW.
Audi Q6L e-tron garums ir 4,88 m (+ 11 cm salīdzinājumā ar parasto Q6 e-tron), riteņu bāze pieaugusi līdz 2,99 m. Tas ir 4 cm augstāks (1,69 m), atšķiras ar aerodinamiska dizaina 21 collu riteņu diskiem, nedaudz savādāku priekšpusi un izgaismotiem logotipiem.
Salona, informācijas un izklaides sistēmas un vadītāja palīdzības sistēmas ir pielāgotas Ķīnas tirgum. Tās ietver adaptīvo braukšanas palīgsistēmu un parkošanās palīgu, kas pateicoties modernākām tehnoloģijām, spēj sniegt lielāku atbalstu nekā visi iepriekšējie Audi modeļi.
Ražotājs informē, ka Audi Q6L e-tron sērijveida modelis tiks parādīts 2024. gada ceturtajā ceturksnī, bet piegādes klientiem sāksies 2025.gadā.
Foto: Audi