Seat Leon piedzīvo modernizāciju

Seat Leon, Vokswagen Golf tuvākais radinieks no karstās Spānijas, piedzīvojis modernizāciju, kas ietver abus saimes modeļus – hečbeku un universālu.

Vizuāli automašīnas izskats nav mainījies, taču pirmo reizi kā papildaprīkojums ir pieejami matricas LED priekšējie lukturi. Uzsvars likts uz modernākām tehnoloģijām, tādēļ vadītāja priekšā tagad 10,25 collu ciparu mērinstrumenti, bet multivides ekrāna izmērs pieaudzis līdz 10,4 collām (iepriekš 8,25) vai 12,9 colām, ja pircējs gatavs piemaksāt. Jaunais izgaismotais Slider slīdvirsmas sektors nodrošina jaunas funkcijas, 15 vatu indukcijas virsma ar dzesēšanu – par ātrāku viedierīču uzlādi.

Leon sākuma līmeņa motors būs 1,5 TSI 116 ZS agregāts, kas pie 220 ņūtonmetriem piedāvā par 20 Nm lielāku griezes momentu nekā iepriekšējais bāzes modelis un darbojas apvienojumā ar sešpakāpju pārnesumkārbu.

1,5 litru vieglais hibrīds e-TSI ar 48 voltu tehnoloģiju ir pieejams vai nu ar 115 ZS vai 150 ZS jaudu, bet jaunā plug-in hibrīdiekārta nodrošina 204 ZS jaudu un 350 Nm griezes momentu. Šajā gadījumā apvienots 150 ZS benzīna dzinējs ar 85 kW (115 Zs) elektromotoru, bet sistēmā iekļautais 19,7 kWh akumulators sola vairāk nekā 100 kilometrus elektriskā režīmā. Akumulatoru var uzlādēt ar 11 kW Wallbox mājās, vai izmantojot ātro uzlādes iekārtu ar jaudu līdz 50 kW.

Seat Leon tiek ražots Martorelā, Spānijā, uz konveijera stājoties maija beigās. Pagaidām nav informācijas par cenām. Iepriekš tās sākās no atzīmes 28 130 eiro par hečbeku un 29 715 eiro par universālu (Vācijā).

 

Foto: Seat

Foto: Seat

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.