Eiropā Volkswagen Passat pieejams tikai universāla modifikācijā, jo sedans šajos platuma grādos nebija pieprasīts. Ķīnā ir otrādi, taču tas tomēr ir mazliet cits Passat
Aizvadītajā nedēļā debitējis Volkswagen Passat Pro – tikai Ķīnas tirgum paredzēts modelis, ko izstrādājis un ražos SAIC-Volkswagen.
Passat Pro seko vēl vienam Passat klonam – Magotan, kas pierakstīts FAW-Volkswagen kopuzņēmumā. Abiem modeļiem vienota platforma, vienāda riteņu bāze un gandrīz tāds pats salona iekārtojums ar trim ekrāniem. Neatšķiras arī dzinēji – 160 Zs 1,5 litru turbo bāzes modelim, ko papildina 220 Zs divlitru agregāts. Abi benzīna motori apvienoti ar 7 pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pieejami tikai priekšpiedziņas variantā, visu riteņu piedziņu neparedzot pat par piemaksu.
Passat Pro trīs ekrānu kombinācija sastāv no 10,3 collu mērinstrumentu paneļa, 15 collu informācijas/izklaides sistēmas skārienekrāna un 11,6 collu displeja priekšējam pasažierim. Komplektu papildina Head-up paplašinātās realitātes displejs, 16 skaļruņu Harman Kardon audio sistēma, īpaši komfortabli un elektriski regulējami sēdekļi ar apsildes, ventilācijas un masāžas funkcijām, 30 krāsu apkārtējā apgaismojuma un automašīnas aromātu sistēma.
Volkswagen Passat Pro ir 5,06 m garš, tātad par deviņiem centimetriem garāks nekā Eiropas universāls un pārsniedz to attālumā starp asīm (2,87 m) par trim centimetriem.
Tirdzniecības sākums paredzēts septembrī, un lai gan cenas tiks paziņotas vēlāk, eksperti uzskata, ka Passat Pro bāzes versija maksās aptuveni tikpat, cik Magotan – 180 000 juaņu jeb nepilni 23 000 eiro.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com